Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مرکز نوآوری پست، تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته استان یزد با حضور ویدیو کنفرانسی معاون وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و مسئولان محلی افتتاح شد.

 این مرکز با هدف شتابدهی به حوزه ارتباطات در شبکه خدماتی پست راه‌اندازی شده و پست هوشمند، لجستیک یکپارچه، سیستمهای پرداخت، حمل و نقل پاک و برقی، سکوی تجارت الکترونیک و استفاده از فناوری‌های حمل و نقل پیشرفته هوشمند از جمله ویژگی‌ها و ظرفیت‌های این مرکز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفع مشکلات بسته بندی در حوزه پست، طراحی اپلیکیشن‌های پیگیری مرسولات پستی، طراحی تمبر دیجیتال از جمله اقدامات اولیه در دستور کار این مرکز است.

این مرکز هم‌اکنون فعالیت خود را در موزه پست و فیلاتلیک یزد آغاز کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس پست يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 

این مانور با مشارکت ۷۰ نفر کاربر و ۷۰ نفر بازرس و بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی با موفقیت برگزار و صورتجلسه‌های نهایی تهیه، تنظیم و خودکار ارسال شد. 

در این مانور هماهنگی تمامی دستگاه‌های الکترونیک اختصاص یافته به شعب اخذ رای به روزآوری و پیکر بندی و آماده‌ی به کار گیری در انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه شدند.

لازم به ذکر است در این مانور فرآیند احراز هویت رای دهندگان با پنج نوع مدرک شناسایی و هویتی کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه رانندگی و کارت پایان خدمت مورد تمرین قرار گرفت که به صورت کامل قابلیت عملیاتی کسب شد. 

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان شیراز و زرقان برای تعیین دو منتخب از بین چهار کاندید راه یافته به مرحله دوم همزمان با دیگر حوزه‌های انتخابیه کشور صبح جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • انتخابات الکترونیک در کدام حوزه‌ها برگزار می‌شود؟
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • افتتاح اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران
  • 3 پیشنهاد برای بهینه‌سازی عملیات توزیع در حوزه لجستیک و تجارت الکترونیک
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • تعلیم و تربیت مقوله‌ای مهم در محاسبات نظامی کشور است
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس