Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@04:35:42 GMT

۲.۶ تن انواع مواد مخدر در استان گلستان امحا شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۳۶۶۰

۲.۶ تن انواع مواد مخدر در استان گلستان امحا شد

گروه استان‌ها- همزمان با هفته نیروی انتظامی، ۲.۶ تن انواع مواد مخدر در استان گلستان با حضور اعضای شورای تأمین استان امحا شد. - اخبار استانها -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ظهر امروز و همزمان با هفته نیروی انتظامی، 2 تن انواع مواد مخدر با حضور اعضای شورای تأمین استان امحا شد.

در این مراسم 2 تن و 687 کیلوگرم انواع مواد مخدر به همراه 32 هزار عدد قرص روان گردان و 271 لیتر انواع داروهای قاچاق امحا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی حق شناس، استاندار گلستان در این مراسم اظهار داشت: جوانان نیروی مولد جامعه هستند و خانواده‌ها و دستگاه‌ها باید با فرهنگ سازی درست زمینه گرایش به اعتیاد و مواد مخدر در جامعه را کاهش دهند.

25 تن انواع‌ موادمخدر از ابتدای سال تا پاییز 1400 در استان آذربایجان‌غربی کشف شد2 تن انواع مواد مخدر در اردبیل کشف و ضبط شدانهدام باند صادرات مواد مخدر صنعتی در استان فارس / بازداشت 7 متهم و کشف 5 کیلو شیشه

وی بر ضرورت توجه بیشتر خانواده‌ها به نوجوانان و جوانان خود تأکید و خاطرنشان کرد: خانواده‌ها و حفظ کانون گرم خانواده‌ها نقش تاثیرگذاری در کاهش گرایش جوانان و فرزندان به مواد مخدر دارد و والدین نیز باید آرامش را در محیط خانوادگی فراهم کنند.

استاندار گلستان در ادامه بار دیگر از تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه قدردانی کرد و گفت: برخورد پلیس با متخلفان زمینه دلگرمی مردم را در جامعه فراهم می‌آورد چرا که به فرموده مقام معظم رهبری پلیس ویترین امنیت کشور است، بنابراین نقش بسزایی در ارتقا امنیت جامعه دارد.

انتهای پیام/581/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تن انواع مواد مخدر مواد مخدر خانواده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به ضرورت حجاب و عفاف بیان کرد: طرح نور پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام زمان (عج) توسط فراجا آغاز شده و لذا لازم است از نیروی انتظامی از بابت این طرح تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته سردار رادان در جمع مردم قم حاضر و درباره طرح نور توضیح دادند و جمعیت باشکوهی از همه اقشار قم در این مراسم حضور داشته و فریاد نیروی انتظامی تشکر را سر دادند، افزود: مردم ما قدردان نیروی انتظامی هستند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه اکثریت بانوان جامعه ما حجاب را رعایت می‌کنند، تاکید کرد: دشمن حساب شده وارد مقوله حجاب شده و با برنامه‌ریزی عمل می‌کند وقتی شاهد هستیم که برخی زنان با بدنی نیمه عریان در جامعه حاضر می‌شوند مشخص است که این امر باید حساب شده و برنامه‌ریزی شده قلمداد شود.

شریفی نیا با بیان اینکه اگر چه افراد بی توجه اندک هستند اما بازهم ما از نیروی انتظامی می‌خواهیم که حتی یک مورد هم از برخورد دریغ نکنند و بدون مماشات وارد عمل شوند، ابراز کرد: نیروی انتظامی ابتدا با رأفت اسلامی و محبت و تذکر و یاد آوری وارد شود اما اگر کسی بخواهد مقاومت و ایستادگی کند و جامعه را به لجن بکشد باید طبق قانون مورد برخورد قرار گیرد و به دادگاه معرفی شود.

وی خواستار برخورد با خودروهایی شد که سرنشینان آن کشف حجاب می‌کنند و افزود: متأسفانه بعضاً در این زمینه سهل انگاری شده و باید جبران شود.

امام جمعه آرادان ادامه داد: امروز حتی در دانشگاه‌های بزرگ آمریکا جنبش‌های اعتراضی و تظاهرات گسترده برای حمایت از فلسطین انجام می‌شود اما همان کسانی که در زن زندگی آزادی به ما می‌گفتند که چرا آزادی نیست باید امروز ببینند که با چه گرگ منشی به دانشجویان آمریکایی با غیرت که علیه ظلم اسرائیل فریاد می‌زنند حمله مسلحانه می‌شود.

شریفی نیا با بیان اینکه آزادی بیان غربی این روزها به تمام دنیا مشخص شده است، گفت: از همه زمان‌ها امروز بیشتر چهره مزورانه آمریکا و غرب را در زمینه حقوق بشر شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر چه باید امروز همه چیز از موشک و زیردریایی و پهپاد و … داشته باشیم اما قدرت، قدرت رسانه است، افزود: این قدرت امروز در جهان اسلام و مقاومت بر قدرت رسانه‌های غربی و صهیونیستی نیز غالب می‌شود و امروز شاهد این موضوع هستیم که دانشجویان آمریکایی در راهپیمایی هایشان در حمایت از فلسطین پرچم ایران را در دست دارند.

کد خبر 6089089

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • مردم قدردان فراجا و «طرح نور»/ سهل انگاری‌ها جبران شود
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود