Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر عباس عبادی معاون پرستاری وزارت بهداشت با حضور در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان شهدای تجریش به عیادت «رضا بختیاری» پرستار این بیمارستان که حین خدمت به بیماران، هدف چاقوی یک زن قرار گرفته و با اقدامات به موقع درمانی از مرگ حتمی نجات یافت، حاضر شد و ضمن دریافت گزارشی از حادثه و وضعیت این پرستار، با وی و خانواده او به گفت‌وگو پرداخت و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زحمات پرستاران به ویژه پرستاران بیمارستان شهدای تجریش قدردانی کرد و ضمن محکوم کردن اقدامات خشونتی علیه کادر درمان گفت: این اولین باری نیست که پرستاران ما در اورژانس بیمارستان‌ها مورد ضرب و شتم، جراحت و هتاکی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید؛

عکس ۱۸+ | حمله با چاقو به پرستارِ یکی از بیمارستان‌های تهران

عبادی افزود: انتظار داریم مراجع ذی‌صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی کنند. چراکه نباید با تکرار رخداد چنین حوادثی به انگیزه و امنیت پرستاران در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

در این بازدید دکتر خشنود، رئیس بیمارستان شهدای تجریش، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سعید لک معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه‌های انسانی معاونت پرستاری، داوود امین‌نسب رئیس گروه تحول مدیریت و سرمایه انسانی در پرستاری، فرانک ندرخانی سرپرست گروه بهره‌وری و تعرفه خدمات پرستاری معاونت پرستاری، دکتر عبادی را همراهی کردند. 

گفتنی است ساعت ۸ صبح روز یکشنبه هجدهم مهر امسال یکی از پرستاران مرد بیمارستان شهدای تجریش تهران در حال رسیدگی به وضعیت بیماران بود که از پشت سر هدف ضربه چاقوی زنی قرار گرفت. این پرستار ۲۷ ساله، سریع به اتاق عمل منتقل شد که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

بنا بر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، زن ضارب هم از سوی ماموران کلانتری تجریش دستگیر شد. ماموران به تحقیق از همکاران پرستار زخمی پرداختندکه معلوم شد زن مهاجم کارتن‌خواب بوده و در چند وقت اخیر زیاد به داخل محوطه بیمارستان در رفت و آمد بوده و چون جا و مکانی نداشته، پرستاران و حتی خانواده بیماران به او غذا و لباس می‌دادند. مدتی هم در این بیمارستان بستری بود. روز حادثه به بیمارستان آمده و به نظر می‌رسید قصد بستری شدن دوباره را داشته که ناگهان و بدون انگیزه‌ سمت این پرستار حمله‌ور شده و با غافلگیر کردنش او را با چاقویی که همراهش بود، از ناحیه کمر عمیقا زخمی می‌کند.
 

کد خبر 631719 برچسب‌ها پرستاران وزارت بهداشت و درمان خشونت

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پرستاران وزارت بهداشت و درمان خشونت بیمارستان شهدای تجریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۳۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رئیسی با بیماران اتباع

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با بیماران اتباع افغانستانی همزمان با بازدید از بیمارستان شهدای یافت آباد دیدار کرد.

رئیس جمهور اسلامی ایران ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت آباد با برخی از بیماران اتباع افغانستانی نیز احوالپرسی کرد.

حجت‌الاسلام رئیسی در جریان آخرین وضعیت طرح توسعه این بیمارستان و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.

کد خبر 847544 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر ویژه اتباع خارجی سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • یا اضافه کاری یا اخراج، پاسخ بیمارستان به اعتراض پرستاران
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است