Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@00:06:47 GMT

بادامچیان: دولت طرح تامین معیشت مردم را اجرا کند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۴۱۲۵

بادامچیان: دولت طرح تامین معیشت مردم را اجرا کند

 

به گزارش تابناک به نقل از شفقنا، اسدالله بادامچیان که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت، افزود: ۸ سال مذاکرات دولت قبلی که از موضع ضعف و انفعال بود در رفع تحریم ها و حتی برآورده ساختن خواسته های دولت آقای روحانی نتیجه ای نداشت و تکرار آن مذاکرات بی حاصل هیچ فایده ای ندارد.

وی تصریح کرد: اگر آمریکا رفع تحریم کند و ایران راستی آزمایی کند که آمریکا به راستی از طریق مذاکره می خواهد روابط بین ایران و آمریکا بر اساس مبانی غیر سلطه ای برقرار گردد و حقوق حقه ایران را که ظالمانه غصب کرده بازگرداند، آنگاه چنین مذاکره ای نتیجه بخش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفتگو با اشاره به اظهارات اخیر ظریف،وزیر سابق خارجه، گفت: وی به عنوان مسئول اصلی مذاکرات برجامی تحلیل صحیح خود را از دوران مسئولیت تدوین و اعلام نماید و هرجا اشتباه کرده از ملت و روح بلند امام و شهدا عذرخواهی کند و در پی جبران برآید.

وی افزود: آقای ظریف اکنون که دیگر وزیر دولت نیست به عنوان یک دیپلمات به صراحت نظر خود را درباره مذاکرات مطرح کند و نظر مشورتی خود را در جبران اشتباهات و خطاهای گذشته بیان کند و مواردی را که نمی توان علنی بیان کرد به مسوولان دولت فعلی ارائه دهد.

بادامچیان تاکید کرد: کشاندن موضوع به واژه ها و مواردی چون تعلیق یا لغو و مواردی از این دست یک خط انحرافی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی همچنین درباره روابط ایران و عربستان اظهار داشت: تا زمانی که سران عربستان سعودی تابع آمریکای مستکبر باشند یا علیه ملت مظلوم یمن مرتکب جنایت می شوند، ایران نمی تواند بر طبق موازین اسلامی و مبانی روابط صحیح دولتها در صحنه بین الملل با آنها رابطه برقرار کند مگر آنکه این روابط موجب شود که دولت سعودی، تجاوز به یمن را متوقف و بر حسب منافع و مصالح ملت مسلمان عربستان، اشتباهات گذشته را جبران نماید.

بادامچیان در ادامه از تحرکات دیپلماتیک وزیر امور خارجه و سفرهای اخیر وی به ویژه سفر به لبنان در امتداد سیاست عرضه سوخت تقدیر کرد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به دولت‌های ترکیه و باکو متذکر شد که منافع ملی کشورهای این منطقه حساس در داشتن روابط قوی و دوستانه با جمهوری اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: ایران قدرت کافی را برای حفظ منافع ملی خود دارد و ضمن مراقب در برابر توطئه های آمریکا و برخی استعمارگران اروپایی و صهیونیسم برای اختلاف افکنی در منطقه، به بیگانگان و دشمنان اسلام اجازه شیطنت در مرزها و متطقه را نمی دهد.

وی همچنین گفت: ایران حتما حضور نمایشی تروریست‌های صهیونیست و حامیان آنها را تحمل نمی کند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به جنایت داعش در مسجد قندوز افعانستان، ضمن تسلیت به خانواده های عزادار و طلب علو درجات برای شهدا و آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه گفت: دولت افغانستان باید با قاطعیت مسببان این جنایت را مجازات کند و جلوی این جنایتکاران را بگیرد.

وی افزود: قطعا ناامنی، ایجاد جنگ و انتقام جویی در بین مردم مظلوم افغانستان ریشه در توطئه های آمریکایی غربی دارد و اگر حاکمان فعلی افعانستان بخواهند در حکومت بمانند راهی جز از بین بردن ناامنی و ریشه کنی تروریسم ندارند.

بادامچیان در بخش دیگری از این گفتگو انتصاب دکتر صالح آبادی را به ریاست بانک مرکزی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که در وظایف اساسی به ویژه استقرار نظام بانکی و پولی متناسب با گام دوم انقلاب، حفظ قدرت پول ملی و برابری متعادل ارز و ریال موفقیتهای سریع چشمگیر داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با تقدیر از دولت در مقابله با کرونا، از دولت خواست طرح تامین معیشت مردم را همزمان با مهار کرونا، به اجرا در آورد.

بادامچیان همچنین موفقیت‌های ارزشمند کشتی گیران کشورمان در مسابقات بین المللی را تبریک گفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه درگذشت مجاهد انقلابی و پدر شهید، مبارز مومن و خستگی ناپذیر و از یاران دیرینه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و موتلفه اسلامی مرحوم حاج مهدی سعیدمحمدی را به ولی امر مسلمین و یاران او در موتلفه اسلامی و در سایر تشکلها و نهادهای انقلاب اسلامی و به خانواده و بستگان وی تسلیت گفت.

بادامچیان در پایان یاد و خاطره امام راحل و همه شهدا و یاران نهضت امام که در مهر ۱۳۴۱ در برابر توطئه عمیق و پیچیده آمریکا و دربار طاغوت فعالیت را آغاز کردند، گرامی داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی اسدالله بادامچیان راستی آزمایی حزب موتلفه اسلامی معیشت مردم ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در همایش امتنان و تجلیل از کارگران و کارفرمایان و واحدهای نمونه کارگری خراسان رضوی در مشهد گفت:  کار بنا به تعبیر مقام معظم رهبری ستون فقرات اقتصاد و کارگر، ستون فقرات تولید است.

وی اضافه کرد: نفس کار و تلاش در مکتب اسلام صاحب ارزش است لذا پیامبر بر دست کارگر بوسه می زند از این جهت که کار و کارگر را بزرگ بداند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر عشق به کار باشد بهره وری افزایش می یابد و اگر بهره وری افزایش یابد تولید ناخالص داخلی رشد پیدا خواهد کرد و در نهایت سرانه درآمدی مردم بیشتر می شود.

مرتضوی با اشاره به این که دهه گذشته ایران با رکود مواجه بوده است به اهمیت نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره و اظهار کرد: لازم است که کارفرمایان تلاش کنند و دولت نیز مصمم است گره از مشکلات مردم باز کند.

وی با اشاره به تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای برطرف کردن مشکلات معیشت و مسکن و بیمه کارگران ادامه داد: یکی از اقدامات این وزارتخانه توزیع کالابرگ الکترونیکی بوده که بارها گفته شده که چرا این کالابرگ به صورت نقدی پرداخت نشده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دلیل اصلی نقدی نکردن کالابرگ الکترونیکی را اثرات تورمی آن بر بازار دانست و افزود: بیم از این داشتیم که با نقدی کردن کالابرگ الکترونیکی با یک دست بدهیم و از آن طرف از دست بدهیم.

مرتضوی اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای تسهیل شرایط زندگی کارگران انجام شده که از جمله آن اجرای نظام جامع تامین اجتماعی بوده که کارگران می توانند از مراکز درمانی تامین اجتماعی به صورت رایگان خدمات دریافت کنند همچنین از مراکز درمانی دانشگاهی از فرانشیز ۱۰ درصدی بهره گیرند.

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی/ نمره ۲۰ دولتمردان در اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی
  • تامین سبد غذایی مردم با رویکردی عقلانی
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند