Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@09:55:58 GMT

ماجرای ضرب و شتم پرستار از سوی یک کارتن خواب چه بود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۴۳۱۳

ماجرای ضرب و شتم پرستار از سوی یک کارتن خواب چه بود؟

 عباس عبادی با حضور در بخش آی. سی. یو بیمارستان شهدای تجریش به عیادت «رضا بختیاری» پرستار این بیمارستان که حین خدمت به بیماران، هدف چاقوی یک زن قرار گرفته و با اقدامات به موقع درمانی از مرگ حتمی نجات یافت، حاضر شد و ضمن دریافت گزارشی از حادثه و وضعیت این پرستار، با وی و خانواده او به گفتگو پرداخت و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از زحمات پرستاران بویژه پرستاران بیمارستان شهدای تجریش قدردانی کرد و ضمن محکوم کردن اقدامات خشونتی علیه کادر درمان، گفت: این اولین باری نیست که پرستاران ما در اورژانس بیمارستانها مورد ضرب و شتم، جراحت و هتاکی قرار می گیرند.

عبادی افزود: انتظار داریم مراجع ذی صلاح با جدیت و قاطعیت با چنین مواردی برخورد قانونی کنند چرا که نباید با تکرار رخداد چنین حوادثی به انگیزه و امنیت پرستاران در ارائه خدمت به مردم لطمه وارد شود.

در این بازدید دکتر خشنود، رییس بیمارستان شهدای تجریش، فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سعید لک معاون دفتر توانمندسازی و بهبود سرمایه های انسانی معاونت پرستاری، داوود امین نسب رییس گروه تحول مدیریت و سرمایه انسانی در پرستاری، فرانک ندرخانی سرپرست گروه بهره وری و تعرفه خدمات پرستاری معاونت پرستاری، دکتر عبادی را همراهی کردند.  

بر اساس این گزارش، ساعت ۸ صبح روز یکشنبه هیجدهم مهر امسال یکی از پرستاران مرد بیمارستان شهدای تجریش تهران در حال رسیدگی به وضعیت بیماران بود که از پشت سر هدف ضربه چاقوی زنی قرار گرفت. این پرستار ۲۷ ساله، سریع به اتاق عمل منتقل شد که با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

زن ضارب هم از سوی ماموران کلانتری تجریش دستگیر شد. ماموران به تحقیق از همکاران پرستار زخمی پرداختندکه معلوم شد زن مهاجم  کارتن خواب بوده و درچند وقت اخیر زیاد به داخل محوطه بیمارستان در رفت و آمد بوده و چون جا و مکانی نداشته پرستاران و حتی خانواده بیماران به او غذا و لباس می دادند. مدتی هم در این بیمارستان بستری بود. روزحادثه او به بیمارستان آمده و به نظر می رسید قصد بستری شدن دوباره را داشته که ناگهان و بدون انگیزه ای سمت پرستار مرد حمله ور شده و با غافلگیر کردن وی، او را با چاقویی که همراهش بوده از ناحیه کمر عمیقا زخمی می کند./ فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: کارتن خواب ضرب و شتم پرستار بیمارستان شهدای تجریش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟

به گزارش صدای ایران از خبرآنلاین، روز گذشته رئیس بیمارستان شریعتی تهران درگذشت متخصص این بیمارستان را تسلیت گفت.

احمدرضا جمشیدی در پیامی نوشت: «خبر اندوه بار درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی دانشیار روماتولوژی و عضو مرکز تحقیقات روماتولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران موجب تأثر و تألم جامعه دانشگاهی گردید. دکتر آل سعیدی جزو نوابغ و افتخارات دانشگاه بود و از دست دادن ایشان غم بزرگی را بر پیکر دانشگاه و بیمارستان به جای گذاشت و یاد ایشان برای همیشه برقلب و ذهن ما نقش خواهد بست.»

بعد از خبر درگذشت دکتر سمیرا آل سعیدی، امروز ۷ اردیبهشت، مهدی عبدوس، پزشک، در شبکه اجتماعی ایکس پرده از خبری تلخ برداشت.

او در توئیتی نوشت: «خانم دکتر سمیرا آل سعیدی فوق تخصص روماتولوژی از میان ما رفت ایشان روز قبل پلن دارویی ‎خودکشی خود را با رزیدنت‌ها مطرح کرده، آنها موضوع را جدی نگرفته و سر به سر ایشان هم می‌گذارند، مرحوم به گواهی همکاران، خوش اخلاق، فعال و با وجدان کاری بوده از ایشان یک فرزند به یادگار مانده است.

شاید در لحظات آخر زندگی گفته من زنی هستم که دنیا را روی انگشتان خود می‌چرخانم، اما از پس دلتنگی‌هایم بر نمی‌آیم. پزشکان بیشتر از سایر اقشار جامعه در معرض تنش و استرس‌های فراوان کاری هستند آنها سرمایه کشور هستند احترام را حفظ کنید تنهای‌شان نگذارید.»

سال‌ها است که نظام بهداشت و سلامت با مسئله خودکشی پزشکان، پرستاران و رزیدنت‌ها مواجه است، موضوعی که هر بار با انتشار خبر یک خودکشی دیگر به صدر اخبار بر میگردد.

دیگر خبرها

  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • ارتباط مشکل مسکن با کمبود پرستار در شهر‌ها/ تعرفه ترجیحی پاسخگوی نیاز پرستاران نیست
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • پیگیری قضایی ضرب و شتم یک پرستار در حال انجام است
  • لحظه شناسایی جسد فرزند در گور جمعی | ببینید
  • درگذشت پزشک زن بیمارستان شریعتی / آیا خودکشی کرد؟
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر