Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم وزنه‌برداری دختران نوجوان ایران، اولین حضور بین‌المللی خود را عربستان تجربه کرد که با کسب اولین مدال‌های تاریخی بانوان همراه شد.

دختران نوجوان تیم وزنه‌برداری کشورمان در اولین تجربه حضور در رقابت‌های جهانی، با کسب دو مدال نقره و دو برنز و مجموع 393 امتیاز، در رده سوم جهان قرار گرفتند.

در این دوره از مسابقات که از 12 تا 20 مهرماه در شهر جده عربستان برگزار شد، تیم نوجوانان ایران، اولین حضور بین‌المللی خود را تجربه کرد که با کسب اولین مدال‌های تاریخی بانوان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غزاله حسینی، وزنه برداری بود که با کسب مدال برنز در حرکت دو ضرب دسته 59 کیلوگرم، نخستین مدال را برای کاروان بانوان ایران کسب کرد. در واقع، این ملی پوش کشورمان چراغ افتخارآفرینی را برای کشورمان روشن کرد.

روز دوشنبه 19 مهرماه نیز یکتا جمالی به سه مدال دست یافت. وی در بهترین حرکت یک ضرب خود با مهار وزنه 90 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. جمالی مدال نقره خود را با مهار وزنه 115 کیلوگرم مسجل کرد و با مجموع 205 کیلوگرم، روی سکوی دومی جهان ایستاد و مدال نقره را برگردن آویخت.

با توجه به نتایج ملی پوشان اعزامی کشورمان به جده، تیم ملی ایران روی سکوی سوم بانوان جهان ایستاد. آمریکا و روسیه هم اول و دوم شدند./ فدراسیون وزنه برداری

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور

سیده زهرا (آلما) حسینی وزنه بردار مازندرانی، ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان دختر کشور شد.

این وزنه بردار چمستانی در دسته ۵۹ کیلوگرم نوجوانان با ثبت رکورد مجموع ۱۵۵ کیلوگرم با ارزش‌ترین رکورد روز اول را ثبت کرد.

حسینی در حرکت یک ضرب ۷۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب هم ۸۵ کیلوگرم را بالای سر برد، تا در یک ضرب، دو ضرب و مجموع مدال طلا بگیرد.

میزان اختلاف رکورد مجموع سیده زهرا (آلما) حسینی با نفر دوم هستی صدیقی از اصفهان ۲۵ کیلوگرم بود.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختر کشور از دیروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان آغاز شد.

در بخش نوجوانان ۵۳ وزنه‌بردار و در بخش جوانان نیز ۷۳ ورزشکار از ۲۸ استان کشور در این مسابقات رقابت می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تاریخ‌سازی خشن‌ترین دختر ایران در آستانه المپیک
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند