Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «ابراهیم عزیزی» در نشست علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: بدون شک توجه ویژه به وزارت آموزش و پرورش،‌ نیاز امروز است و  از رییس جمهوری درخواست می‌کنیم هرچه سریع تر موضوع تعیین وزیر برای این وزارتخانه را تعیین تکلیف کند چرا که تاخیر در معرفی وزیر مشکلاتی را برای فرهنگیان و مدارس به همراه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، افزود: متاسفانه از دوران قبل مدیریت این بنیاد ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان وابسته به این بنیاد و جانبازانی که نیاز به توجه ویژه دارند به شرکتی واگذار شده‌اند که این اقدام سبب شده بخشی از این جانبازان دچار مشکلاتی شوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: واگذاری اماکن آموزشی و ورزشی بنیاد شهید به موسسه ایثار از دیگر اقداماتی است که  نتوانسته مشکلی از جانبازان حل کند و انحصاری نیز در این حوزه ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران انتظار داریم هرچه سریع تر نسبت به حل مشکلات بیمارستان های اعصاب و روان جانبازان و اماکن واگذار شده به موسسه ایثار اقدام کند و جانبازان را از این نگرانی خارج کنند.

پربیننده ترین واکسن‌ های کرونا رازی در انبار خاک می‌ خورد نتیجه هر توافقی باید لغو تحریم ها باشد / ایران میزبان مهاجران افغانستانی بوده و هست محصول مبارزه با فساد نباید تعطیلی بنگاه‌ های اقتصادی باشد / قانون مربوط به تغییر کاربری‌ ها باید اصلاح شود پرداخت پاداش و سکه به کارکنان بدون درج در فیش حقوقی / اشکال در ۸۰درصد قراردادهای صادراتی فرآورده های نفتی بورس انرژی تک نرخی شدن ارز باعث افزایش تورم می‌ شود؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ابراهیم عزیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان

به گزارش خبرنگار مهر، ۱۳ روز بیشتر تا برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است و بر همین اساس، دور جدید پویش انتخاباتی خبرگزاری مهر تحت عنوان «با مهر انتخاب کنیم؛ کارآمدی و شایسته‌گزینی» مدتی است که آغاز به کار است.

در دور اول انتخابات مجلس دوازدهم و از میان یک هزار و ۶٧٩ نامزدی که به پویش خبرگزاری مهر پیوستند، ١۶ نفر در دور اول انتخابات راهی مجلس شورای اسلامی شدند و کار پنج نفر دیگر به دور دوم کشیده شد. یکی از این پنج نفر «سید محمد مولوی» بود.

سید محمد مولوی، متولد یکم فروردین ۱۳۴۸ در نهربچاچره از روستاهای دهستان نوآباد اروندکنار شهرستان آبادان است. در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم آبادان انتخاب شد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به مدیریت آموزش و پرورش شهرستان آبادان، ریاست آموزش و پرورش منطقه اروندکنار، معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و معاونت آموزشی آموزش و پرورش آبادان اشاره کرد.

او مثل خیلی از مردم آبادان به ورزش فوتبال علاقه ویژه‌ای دارد و حتی در گذشته عضو تیم منتخب خرمشهر در جام آزادگان کشور بوده است. مولوی سال‌های زیادی به عنوان دبیر آموزش و پرورش در مدارس مختلف تدریس کرده است.

کد خبر 6089614

دیگر خبرها

  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • خبر خوش وزیر علوم برای نخبگان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • جوانان و نوجوانان هدف ترویج معضل بی هویتی قرار داده شده اند
  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی