Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده انتظامی کردستان گفت: تعامل و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌ها با پلیس، باعث ارتقای ضریب امنیت در استان خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، سردار علی آزادی ظهر امروز در نشست با مسئولان سازمان‌های مردم نهاد کردستان که به مناسبت هفته ناجا در این شهر برگزار شد، گفت: نیروی انتظامی مسئول امنیت و آرامش در کشور بوده و سازمان‌های مردم نهاد را پل ارتباطی بین پلیس و مردم می‌داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نیروی انتظامی به‌طور شبانه‌روزی و با اقتدار به وظیفه خود در امر تامین نظم و امنیت عمل کرده و به تبع آن همکاری و تعامل سازمان‌های مردم نهاد، با این نیرو باعث افزایش ارتقاء امنیت اجتماعی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به تأثیر تعامل و مشارکت آحاد مختلف مردم، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی در پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها، تصریح کرد: در پیشگیری از آسیب‌ها و جرایم، هر چه میزان همگرایی و مشارکت سازمان های مردمی بیشتر باشد جریان ارتباط بین مردم و مسئولان نیز افزایش یافته و دستاورد این ارتباط دو سویه؛ بالا رفتن ظریب امنیت در سطح جامعه خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان در خاتمه تصریح کرد: امروزه رویکرد پلیس بر این است که ضمن یک

سردار آزادی تعامل هدفمند و کارآمد با مردم در بحث پیشگیری از جرایم و تولید امنیت را رویکرد کنونی پلیس خواند و یادآدر شد: تولید امنیت یک محصول جمعی است و تمام دستگاه‌ها و سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی و خود مردم در تولید آن نقش داشته و باید با همکاری و همدلی نقش خود را در این راستا به خوبی ایفا کنند.

پلیس آگاهی مظهر اقتدار پلیس در حوزه مقابله با جرائم خشن استفرمانده انتظامی استان قزوین: پلیس دومین دستگاه محبوب مردم در حوزه خدمت‌رسانی است

مسئولان سمن‌های استان کردستان نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاش‌گران عرصه نظم و امنیت، ضمن ارائه پیشنهادات خود در راستای پیشگیری از جرایم و آسیب‌ها، از اعلام آمادگی برای همکاری با فرماندهی انتظامی استان در زمینه‌های مختلف از جنله تامین و حفظ نظم و امنیت عمومی سخن به زبان آوردند.

انتهای پیام/481/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد انتظامی استان نیروی انتظامی سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان

فرمانده انتظامی استان کردستان از دستگیری ۲ کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی در" دیواندره" خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دیواندره، سردار علی آزادی از دستگیری 2 کلاهبردار 200 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با مراجعه تعدادی مال باخته به پلیس فتا دیواندره مبنی بر اینکه 2 نفر از طریق کانال‌های تلگرامی و پیج‌های اینستاگرامی با جلب اعتماد، مبالغ قابل توجهی از آنان با عنوان اخذ گواهینامه رانندگی، مدرک تحصیلی و ...کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس فتا با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی و هوشمندانه پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی 2 نفر کلاهبردار را شناسایی و در یک عملیات ضربتی در یکی از استان‌های همجوار دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده از متهمان به 200 ملیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کردند، گفت: در این رابطه 19 نفر شاکی شناسایی شده است.

آزادی با هشدار اینکه پلیس قاطعانه با مخلان امنیت و آرامش مردم در فضای حقیقی و مجازی برابر قانوان برخورد خواهد کرد، عنوان کرد: متهمان به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم