Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:32:18 GMT

مربی نفت آبادان: اردوی تدارکاتی‌مان کوتاه بود

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۴۸۲۵

ایسنا/خوزستان مربی تیم صنعت نفت آبادان با بیان این‌که اردوی تدارکاتی این تیم کوتاه بود، گفت: مدت اردو به خاطر شرایط مالی و وضعیت تیم بسیار کم بود.

مرتضی بچاری با بیان این‌که اردوی نفت در تهران کوتاه بود، اظهار کرد: اگر روزهای بیشتری در اردو می‌ماندیم، بهتر بود چرا که بازی های تدارکاتی بیشتری انجام می‌دادیم تا بتوانیم به سطح خوبی از هماهنگی برسیم اما مدت اردو به خاطر شرایط مالی و وضعیت تیم بسیار کم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی افزود: اگر می‌توانستیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم، بازی‌های بعدی را با هماهنگی بیشتری انجام می‌دادیم ولی در حال حاضر به همین نیز بسنده می‌کنیم. فردا نیز یک بازی دوستانه دیگر با تیم فولاد در آبادان انجام می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم استفاده لازم را از این بازی تدارکاتی ببریم و به هماهنگی لازم برسیم.

مربی تیم فوتبال نفت آبادان عنوان کرد: بازیکنان خوبی را جذب کردیم و امیدواریم این بازیکنان بتوانند به هماهنگی لازم برسند و تا روز بازی رسمی با افکار کادر فنی، بیشتر هماهنگ شوند و بتوانند در بازی ها کمک شایانی به تیم کنند.

وی گفت:‌ از سایر کسانی که تمام امور تیم را پیگیری می‌کنند و پشت این تیم هستند از جمله هیات مدیره، مدیرعامل باشگاه و سایر هواداران تیم کمال تشکر را دارم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سید محمود میرفیضی گفت: مأموران کلانتری ۱۵ احمدآباد آبادان با انجام کار اطلاعاتی یک قاچاقچی مواد مخدر را در این شهرستان شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ۷۴ کیلوگرم حشیش از او کشف کنند.
 او از مردم خواست در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر و به منظور ضربه زدن به سوداگران مرگ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی به شماره ۱۱۰ اطلاع دهند تا پلیس در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم ملی فوتبال
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود