Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهرام سرمست در این جلسه، ابراز کرد: مجموعه مدیریت قم از اشتغال اتباع بر اساس اصول انسانی و حقوق بشردوستانه حمایت می کند و بخشی از ظرفیت امروز اشتغال استان در اختیار اتباع خارجی است.

وی گفت: قم اولین استانی است که برای ایجاد بستر اشتغال اتباع خارجی در سطح ملی اقدام کرده تا امکان ایجاد سرمایه گذاری در قم فراهم شود و در این راستا حقوقی مانند اقامت ۳ و ۵ ساله نیز نهایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست اظهار داشت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی مبنی بر سرمایه گذاری اتباع خارجی در سطح استان قم بصورت مطلوبی به ثمر نشسته و تاکنون برای ۱۰ سرمایه گذار اقامت صادر و برای ۲۹ سرمایه گذار دیگر نیز به زودی مجوز اقامت صادر خواهد شد.

وی عنوان کرد: مجموعه مدیریت استان نسبت به سرمایه گذاری اتباع خارجی برخی حقوق و مزایایی که ناشی از اقامت است ایجاد خواهد کرد.

به باور استاندار قم، در دنیای امروز مرزهای بین المللی در مساله اقتصادی برداشته شده و سرمایه گذاران با حفظ ملیت خود می توانند در هر کشوری که امنیت، مزیت، رقابت و سودآوری داشته باشد، فعالیت اقتصادی کنند.

سرمست اشاره به وجود حرم کریمه  اهل بیت (س)، مسجد مقدس جمکران، حوزه های علمیه و دانشگاه جامعه المصطفی در قم گفت: با چنین ویژگی هایی و با حضور مهمانان و زائرین خارجی، قم یک جهانشهر محسوب می شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ارائه ی خدمات رایگان به اتباع خارجی در ایران، شیوع ویروس کرونا طی دو سال گذشته را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: ارائه  بدون تبعیض طرح های سلامت محور به اتباع مقیم استان به ویژه انجام واکسیناسیون این افراد در دستور کار مسئولان بوده است.

برچسب‌ها اتباع خارجی قم سرمایه گذاری بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتباع خارجی قم سرمایه گذاری اتباع خارجی قم سرمایه گذاری بهرام سرمست سرمایه گذاری اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با بیان اینکه نمایشگاه اکسپو رویداد بزرگ اقتصادی کشور برای توسعه صادرات و دیپلماسی خارجی است، گفت: اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید. - اخبار استانها -

مصطفی حقیقی در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار تسنیم همدان، در حاشیه برگزاری برگزاری ششمین نمایشگاه اکسپو ایران، اظهار‌ داشت: خروجی و نتایج حضور همدان در چند روز گذشته نشان می‌دهد تعاملات تجاری خوبی در نمایشگاه امسال بین همدان و اقصی نقاط جهان انجام گرفته که به زودی تحول اقتصادی در حوزه داخلی و خارجی استان را رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه فرصتی ویژه برای تجار و فعالان اقتصادی استان بود تا با انجام مذاکرات دوسویه بتوانند در کنار کیفیت بخشی به فعالیت‌های صادرات محور خود منجر به افزایش عدد صادراتی استان در سال‌جاری شوند، بیان کرد: حضور متفاوت امسال ما در نمایشگاه اکسپو که با هم‌افزایی و تعامل خوب دستگاه‌های اجزایی ذی‌ربط صورت گرفت نشان داد قدرت استان همدان در توسعه تجارت داخلی و خارجی در غرب کشور بی‌بدیل است.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با اشاره به اینکه بخش دیگر نمایشگاه اکسپو معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه گذاران خالی و خارجی برای استان است، عنوان کرد: برای تسهیل مسیر ورود سرمایه‌گذاران به استان تمام تلاش خود را خواهیم کرد و امیدواریم حضور در نمایشگاه اکسپو امسال بتواند با ارائه شفاف بسته‌های تشویقی برای فرصت‌های سرمایه‌گذاری معرفی شده منجر به جذب سرمایه‌گذار گردد.

حقیقی اشاره به اینکه در نمایشگاه اکسپو تمرکز بر ارائه زنجیره های ارزش هر استان است، بیان کرد: استان همدان با تمرکز بر معرفی دو زنجیره ارزش اصلی کشمش و سفال در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه ملاقات های خوبی در زمینه معرفی ظرفیت های استان در این نمایشگاه صورت گرفت، عنوان کرد: جلسات و ملاقات های تجاری با تجار کشورهای افغانستان، مغولستات، پاکستان، عمان و…داشتیم.

مدیر‌عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان با تاکید بر اینکه فرصت‌های نمایشگاهی در حوزه اقتصادی را برای استان همدان را باید غنیمت شمرد، افزود: حضور در این گونه نمایشگاه ها نقطه عطفی برای ارتباطات است و باید در طول سال ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور ۱۶۵ میلیون دلار مجوز سرمایه گذاری خارجی در مازندران
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • رونمایی از ۲۰ محصول جدید استان فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • حضور استان فارس در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • طلوع فارس بر قله توانمندی‌های ایران