Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@18:26:22 GMT

کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۵۵۶۵

کتابخانه تخصصی یگان ویژه در اصفهان راه‌اندازی شد

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا به نقل از سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان طیبه فاطمی در این زمینه گفت: این کتابخانه همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در مخزن این کتابخانه بالغ بر هشت هزار جلد کتاب موجود است و کارکنان یگان ویژه ناجا می‌توانند برای تهیه کتاب‌های موردنظر می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشورت‌های لازم درخصوص نوع منابع کتابخانه، نحوه سازماندهی، نرم‌افزار موردنیاز و چگونگی اشاعه اطلاعات و خدمات اطلاع‌رسانی با مسوولان یگان ویژه ارائه شد.

فاطمی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار موردنیاز این کتابخانه به زودی نصب و پس از آموزش‌های لازم برای ساماندهی اطلاعات از جمله ذخیره، ویرایش، بازیابی و اشاعه اطلاعات به نیروهای کتابخانه ارائه می‌شود.

هم اکنون شهر اصفهان دارای کتابخانه‌های تخصصی شامل بانوان، رسانه، هنر و اصفهان شناسی، ادبیات، نوجوان، حقوق و ورزش و سلامت است.  

 ۱۷ تا ۲۴ مهر به عوان "هفته ناجا" نامگذاری شده است.

برچسب‌ها سازمان اسناد و کتابخانه ملی شهرداری اصفهان اصفهان فرماندهی یگان ویژه ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی شهرداری اصفهان اصفهان سازمان اسناد و کتابخانه ملی شهرداری اصفهان اصفهان فرماندهی یگان ویژه ناجا یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی

در پی شکست‌ و غافلگیر شدن این رژیم در عملیات طوفان الاقصی در برابر مقاومت فلسطین، فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی به صورت ناگهانی و بدون اعلام قبلی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایسنا، منابع عبری زبان گزارش دادند فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

روزنامه یدیعوت احارونوت هم در این مورد نوشت: «این فرمانده اسرائیلی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.»

پیش از این، رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و همچنین رئیس مرکز اطلاعات نظامی این رژیم به دلیل ناتوانی در برابر مقاومت در جنگ غزه، از سمت خود استعفا داده بودند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • گام بلند شهرداری اصفهان در بودجه‌ریزی حوزه فناوری اطلاعات
  • راه‌اندازی مجدد دبیرخانه «شهر اسلامی» در شهرداری اصفهان
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل + جزئیات
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی