Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، در مراسمی که به مناسبت گرامیداشت حماسه شهدای 16 مهر سال ۶۶ و روز نیروی دریایی سپاه برگزار شد دریادار تنگسیری ضمن  خوش آمد گویی به مهمانان ابراز داشت: جمهوری اسلامی کشوری است که بعد از 43  سال محاصره اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه  محکم ایستاده است. ما کشوری هستیم که وزارت جنگ را به وزارت دفاع تبدیل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 دریادار تنگسیری ضمن برشمردن برخی از رویارویی های انقلاب اسلامی  با استکبار جهانی گفت: نیروی دریایی سپاه  در خلیج فارس ۶ عملیات موفق در مقابل آمریکای متجاوز انجام داده است که در این عملیات‌ها، هیمنه قدرت پوشالی آمریکا در خلیج فارس شکسته شده است، چون راه ما راه حق بود و به خدا توکل کردیم و پیروز شدیم.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه  افزود: ما هیچ گاه در خلیج فارس شروع کننده جنگ نبودیم. با اینکه آمریکایی‌ها نفتکش ها، سکو ها و پایانه‌های نفتی ما را هدف قرار می دادند ما خویشتن داری کردیم، بعد از این همه خسارتی که آنها به ما وارد کردند، ما وارد جنگ 1.5 ساله با آمریکایی‌ها شدیم و ۶ سیلی محکم و عبرت آموز به آنها زدیم.

سردار تنگسیری گفت: شهید مهدوی و همرزمانش در یک حماسه بزرگ، مستقیم و نابرابر هیمنه  قدرت پوشالی آمریکای جنایتکار را خُرد کردند و نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات ملت ایران در مقابل استکبار جهانی رقم زدند.

 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به راهبرد امنیت، صلح،‌ صفا و آرامش در خلیج فارس گفت: ما هیچ نا امنی و درگیری را در این منطقه راهبردی برنمی تابیم؛ خلیج فارس خانه ما و کشورهای همسایه ماست. آمریکایی‌ها در خلیج فارس جایی ندارند زیرا هرجایی که حضور یافتند ناامنی را با خود آوردند.

دریادار تنگسیری تصریح کرد:حضور نامشروع رژیم جعلی اشغالگر قدس، امنیت این منطقه راهبردی را مختل می کند و هزینه سنگینی را بر این منطقه تحمیل خواهد کرد. زیبنده کشورهای مسلمان منطقه نیست که یکی از جنایتکارترین رژیم که قبله اول مسلمین را اشغال کرده است در این منطقه حساس حضور پیدا کند. این منطقه مسلمان نشین است و حضور رژیم صهیونیستی کودک کش در مرزهای کشورمان را در مرزهای کشورمان تحمل نمی کنیم.

 

سردار تنگسیری گفت: پیام خون شهید مهدوی و همرزمانش برقراری صلح، ثبات و امنیت در خلیج فارس است و ما همواره در دفاع از مظلوم و در مقابل ظالم ایستاده ایم.

 فرمانده نیروی دریایی سپاه افزود: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  به عنوان یک قدرت واحده در مقابل هر متجاوزی که بخواهد دست درازی به منافع نظام اسلامی کند، با صلابت خواهند ایستاد و دست متجاوز را قطع و پایش را می شکنند و چشمش را کور می کنند. 

وی در ادامه گفت: در ۴۳ سال عمر انقلاب اسلامی نه به کشوری تجاوز کردیم و نه اجازه تجاوز داده‌ایم. ما کشوری اسلامی هستیم و اسلام یعنی صلح، صفا، دوستی و برادری و ما از اول انقلاب تا کنون بر این اصل پایبند بوده ایم. ما هیچ گاه از مرگ  نمی ترسیم و مرگ در راه خدا و دفاع از اسلام را شرف خود می دانیم و جان بر کف از منافع جمهوری اسلامی دفاع خواهیم کرد.

دریادار تنگسیری با اشاره به توانمندی های نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های رزمی و تاکتیکی گفت: ما ملتی مظلوم اما مقتدر هستیم، روی پای خود ایستاده‌ایم و تحریم‌های ظالمانه را تحمل کردیم  و امروز افتخار می کنیم و تمام تجهیزاتمان  مورد نیاز دفاعی کشورمان را خودمان میسازیم.

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید آمریکا سپاه رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر دریادار ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس واقع در میدان آزادی، اظهار داشت: من از خلیج فارس می‌آیم. ما هر ساله با اعزام دانشجویان دانشگاه‌های افسری به این منطقه، رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس را برای آنها تشریح می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حماسه‌آفرینی شهیدان رئیسعلی دلواری، دریاقلی و دریابان بایندر، و همچنین اجرای عملیات پیروزمندانه «مروارید» در هفتم آذر ۱۳۵۹، گفت: ۲۹ فروردین ۱۳۶۷ نیز همرزمانم در خلیج فارس با ایستادگی در برابر آمریکا، افتخار آفریدند؛ عزیزانی که پیکرشان در قعر آب‌ها باقی ماند و خون پاک آنها برای همیشه در خلیج فارس می‌درخشد.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه خلیج فارس برای ما اعضای نیروی دریایی، بسیار مقدس است، افزود: اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدایی است که جانانه در آن مقطع تاریخی جنگیدند و با ایستادگی خود، اقتدار ایران اسلامی را به همه نشان دادند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش اضافه کرد: ما هم تلاش می‌کنیم تا این اقتدار را به شکل ویژه‌ای که در شأن ملت ایران است، به نمایش بگذاریم که البته تحقق این امر، وابسته به دعای خیر تمامی مردم برای ما است.

امیر دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: امروز هم ناوگروه‌های ما در آب‌های دوردست و اقیانوس‌ها در حال اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها هستند. امنیت شاهرگ اقتصادی کشور مانند دوران دفاع مقدس برقرار و پرچم زیبای کشورمان در بالاترین نقطه، برافراشته است.

در پایان این مراسم با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از هنرمندان پیشکسوت کشور، پوستر روز ملی خلیج فارس رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • بیگانگان به دنبال فروش سلاح در خلیج فارس هستند
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • فرمانده ارشد سپاه : اسم خلیج فارس را با کسی قسمت نمی کنیم/ اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم