Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پنجمین و آخرین روز مرحله گروهی بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (سه‌شنبه) با چهار دیدار در شهر ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می‌شود.

تیم فولاد سیرجان در چهارمین مسابقه خود در این مسابقات و سومین دیدار امروز به مصاف دایموند فود تایلند رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سعید رضایی ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ نتیجه را به میزبان واگذار کردند اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست دادند و به چهارمین برد متوالی دست یافتند تا با ۱۲ امتیاز صدرنشین گروه B باقی بمانند.

سهند الله‌وردیان، مهدی جلوه، الکساندر بلاکوویچ، محمدصادقی، شهروز همایونفرمنش، علیرضا بهبودی (کاپیتان) و مصطفی حیدری (لیبرو) ترکیب فولاد در این مسابقه بودند.

تیم فولاد سیرجان در دیدارهای اول تا سوم خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها نیز تیم ریبیسکو نماینده فیلیپین را سه بر صفر و نمایندگان ازبکستان و قطر را سه بر یک شکست داده بود تا تنها تیم بدون شکست این مسابقات در مرحله گروهی باشد.

بدین ترتیب فولاد سیرجان که فردا (چهارشنبه) استراحت دارد، روز پنج‌شنبه در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف تیم ناخون راتچاسیما دیگر نماینده کشور تایلند می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال سیرجان سیرجان فدراسیون والیبال والیبال فولاد سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۷.۹۹ ثانیه ضمن کسب عنوان سوم در گروه خود راهی مرحله بعدی این مسابقات شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا طی روزهای ۵الی۸اردیبهشت و با حضور ۴۳کشور از قاره کهن به میزبانی شهر دبی برگزار می‌شود.

نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری،سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

کد خبر 6088106

دیگر خبرها

  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تایلند اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • سجاد آقایی راهی مرحله بعدی مسابقات شد
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • گزارش زنده: ایران 0 - قرقیزستان 0
  • تلاش ۸ تیم برای صعود به جام‌جهانی فوتسال / ایران مهیای غلبه‌ بر قرقیزستان
  • آغاز رقابت ۸ تیم برای رسیدن به جام جهانی/جدال ایران با حریف مرموز