Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اشغالگران صهیونیست بخش‌هایی از قبرستان الیوسفیه، در مجاورت مسجد الاقصی را که یکی از برجسته‌ترین قبرستان‌های اسلامی در شهر قدس اشغالی است، تخریب کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، حتی مردگان هم از اقدامات اشغالگران و نقشه‌های آن‌ها برای تغییر ماهیت عربی و اسلامی قدس اشغالی در امان نمانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، مقبره تاریخی و اسلامی الیوسفیه که در مجاورت مسجد الاقصی است، هدف قرار گرفت و تخریب شد. با نبش قبر‌ها به حرمت اموات تعرض شد. هدف نیز تبدیل این مقبره به پارک‌های تلمودی است.
مردم قدس اشغالی به شدت از این کار خشمگین هستند و به هر گونه تخریب قبر‌های مسلمانان به شدت اعتراض و با آن مخالفت کردند. آن‌ها تجمعات اعتراض آمیز برگزار و بر روی اراضی مقبره الیوسفیه نماز اقامه می‌کنند.
یک زن فلسطینی از جهانیان خواست تا جلوی اقدامات صهیونیست‌ها علیه مقدسات را در قدس اشغالی بگیرند. کارکنان شهرداری موسوم به شهرداری قدس با حمایت‌های رسمی اشغالگران در حال اجرای طرح یهودی سازی به خصوص در اطراف مسجد الاقصی هستند.
مقبره تاریخی و اسلامی الیوسفیه از این جهت بزرگترین و مهم‌ترین مقبره‌ها در قدس اشغالی است که اولا به صحن‌های مسجد الاقصی و نیز به بخش قدیمی قدس، نزدیک است؛ ضمن آنکه قبور صد‌ها نفر از شهدا و فرماندهان مسلمانان در فتوحات اسلامی نیز در آن قرار دارد و امروز اشغالگران صهیونیست به نبش قبر‌های شهدا و فرماندهان و علما اقدام می‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قبرستان مسلمانان مسجد الاقصی قدس اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • تعرض بیش از ۵۰۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجد الاقصی+ فیلم
  • اعیاد یهودی؛ بهانه‌ای برای خشونت و تشدید شهرک‌سازی صهیونیست‌ها در قدس
  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • امام رضا، محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • امام رضا (ع) محل وفاق تمام مسلمانان جهان است
  • زمانیکه مسلمانان کاخ سفید را به مسجد تبدیل کردند! | فیلم
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا