Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر امور خارجه سوریه گفت، دمشق با تمام قدرت با همه اشکال اشغالگری، تجاوز و تروریسم آمریکا، ترکیه و رژیم صهیونیستی مقابله خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه، «فیصل المقداد» وزیر امور خارجه سوریه روز گذشته در نشست جنبش غیرمتعهدها در بلگراد پایتخت صربستان بر پس گیری اراضی اشغالی متعلق به سوریه تأکید کرد و گفت: مسکو به استفاده از حق قانونی اش در مبارزه با تروریسم ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر امور خارجه سوریه در سخنانی به مناسبت شصتمین سالگرد تأسیس جنبش غیرمتعهد تأکید کرد، کشور‌های عضو این جنبش لازم است که روابط تاریخی شان را فعال و در بازگرداندن توازن به روابط بین الملل شرکت کنند تا جهانی امن‌تر که صلح و عدالت و همکاری بر آن حاکم باشد، تحقق یابد و این جهان مبتنی بر اساس احترام به حاکمیت کشورها، استقلال و تمامیت ارضی شان و خودداری از تجاوز، خودداری از توسل به زور و پرهیز از اشاره به توسل به زور باشد.
المقداد خاطر نشان کرد، برخی کشور‌ها همچنان ائتلاف به اصطلاح بین المللی مبارزه با تروریسم داعش را بهانه کرده اند تا برنامه‌های ژئو سیاسی شان را در سوریه و سراسر منطقه اجرا کنند.
وی گفت: «اشغالگران ترکیه‌ای نیز با جذب تروریست‌ها از سراسر جهان در تلاش برای تخریب سوریه و فشار به آن از طریق تروریسم آبی و قطع کردن آب تأسیسات علوک برای بیست و هشتمین بار متوالی و کاستن از ورودی آب فرات به سوریه که بر زندگی میلیون‌ها سوری تأثیر گذاشته است؛ از این موضوع برای اجرای طمع ورزی‌های استعمارگرانه شان استفاده می‌کنند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سوریه تجاوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام اظهار داشت: تجاوز به چپ راننده کامیون  در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش ۴  کشته برجای گذاشت.

 در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص شد، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.



 متاسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت کرده اند.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • حماس : تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • حماس: تصمیمی برای انتقال به سوریه نداریم
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است