Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@16:59:47 GMT

کاهش ۱۱/۶ درصدی واقعه ازدواج در ایلام

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۶۸۵۹

کاهش ۱۱/۶ درصدی واقعه ازدواج در ایلام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سید محمدعلی تقوی مدیر کل ثبت احوال ایلام  به آمار‌های ازدواج و طلاق اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه، در مجموع دو هزار و ۲۳۲ واقعه ازدواج و ۴۲۳ واقعه طلاق در استان ثبت شده که به نسبت مدت مشابه در سال گذشته، واقعه ازدواج ۱۱/۶ درصد کاهش و طلاق نیز ۵/۸ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مدت ۶ ماهه اول سال جاری در هر شبانه روز ۲۱ واقعه ولادت، ۹ واقعه فوتی، ۱۲ واقعه ازدواج و دو مورد واقعه طلاق در استان ثبت شده است.

مدیر کل ثبت احوال ایلام بیان کرد: در این مدت، میانگین سن ازدواج آقایان در استان ۳۱ سال و خانم‌ها ۲۶ سال و سن طلاق در میان آقایان ۳۷ سال و خانم‌ها ۳۲ سال بوده است.

تقوی همچنین به آمار ثبت وقایع حیاتی استان در ۶ ماهه اول سال جاری اشاره کرد و افزود: طی شش ماه گذشته، سه هزار و ۸۷۲ مورد واقعه ولادت در استان ایلام رخ داده که از این تعداد دو هزار و ۴۸ واقعه پسر و یک هزار و ۸۲۴ واقعه نیز دختر است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵/۲ درصد کاهش داشته است.

او اظهار کرد: در نیمه اول سال جاری ۱۶۷ ولادت چند قلو زایی در استان ثبت شده که از این تعداد ۸۲ مورد دو قلو و یک مورد نیز سه قلو بوده است.

تقوی یادآور شد: در این مدت یک هزار و ۷۴۸ واقعه فوت در استان ثبت شده که از این تعداد ۷٠۸ واقعه مربوط به خانم‌ها و یک هزار و ۴٠ واقعه نیز مربوط به فوت آقایان است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ثبت احوال واقعه ازدواج استان ثبت شده واقعه ازدواج سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • تصاویری از یک واقعه محیرالعقول در بیابان‌های عربستان؛ ابر سقوط کرد؟
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد