Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی روز سه شنبه اعلام کرد که نفتالی بنت نخست وزیر این رژیم برای رایزنی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در باره مسائل دوجانبه و منطقه ای، به شهر سوچی سفر می کند.

به گزارش برنا از خبرگزاری رویترز؛ دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره این نشست اعلام کرد که نشست در ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ماه) به دعوت پوتین برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه هاآرتص نیز نوشت که یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی امروز برای دیداری چند روزه راهی واشنگتن شده که نخستین سفر او به آمریکا از زمان تشکیل دولت بایدن به شمار می رود.

لاپید قرار است در این سفر با "کامالا هریس" معاون رئیس جمهوری آمریکا و همچنین آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه این کشور دیدار کند و در نشست سه جانبه با همتایان آمریکایی و اماراتی با محوریت ایران و آخرین تحولات منطقه شرکت کند.  

وزارت امور خارجه آمریکا پیش تر اعلام کرده بود که بلینکن روز چهارشنبه ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر ماه) با همتای اسرائیلی و شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات رایزنی خواهد کرد.

تارنمای "اکسیوس" نیز به نقل از وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی نوشت: لاپید هفته آینده برای گفت و گو در مورد ایران با بلینکن و سایر مقامات آمریکایی دیدار خواهد کرد. پیش بینی شده که  وزیر امور خارجه این رژیم با جک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز مذاکره کند.

رژیم صهیونیستی به رغم تعهد به دولت کنونی آمریکا برای خودداری از مخالفت آشکار با سیاست خارجی واشنگتن مبنی بر در پیش گرفتن دیپلماسی در قبال ایران، در پی ناکامی هایش در عرصه های منطقه ای و بین المللی در تلاش است با ارائه طرح هایی، بر واشنگتن تاثیر بگذارد.

به نوشته تارنمای اکسیوس، مقامات اسرائیلی می گویند لاپید می خواهد قبل از آغاز دوباره مذاکرات وین، پیام این رژیم را در مورد ایران در بالاترین سطح به مقامات آمریکایی انتقال دهد.​

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نخست وزیر رژیم صهیونیستی هاآرتص وزیر امور خارجه واشنگتن دولت معاون امور خارجه ایران امور خارجه آمریکا وزارت امور خارجه مشاور امنیت ملی سیاست خارجی ایران رژیم صهیونیستی روسیه معاون ولادیمیر پوتین وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند

به گزارش خبرگزاری مهر، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

کد خبر 6086123 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس در مسکو
  • ریابکوف: هدف بلینکن تضعیف روابط روسیه و چین است
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • واکنش امیرعبداللهیان به تصمیم اتحادیه اروپا درباره ایران
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • امیرعبداللهیان: اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسراییل را تحریم کند