Web Analytics Made Easy - Statcounter

با رصد هوشمندانه اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشور‌های منطقه مرتبط با نظام سلطه، در استان بوشهر شناسایی و دستگیر شدند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، با رصد هوشمندانه و پیگیری‌های مستمر اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در استان بوشهر، ۱۰ نفر از مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی برخی کشور‌های منطقه مرتبط با نظام سلطه، شناسایی شدند و با هدف پیشگیری از تعمیق ارتباطات و مقابله هدفمند با اقدامات ضد امنیتی آنان، دستگیر و پس از انجام تحقیقات لازم، پرونده آن‌ها برای صدور حکم، تحویل مرجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله اهداف سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های یادشده (با توجه به همدستی آشکار آن‌ها با سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخاصم و به نیابت از سرویس‌های مذکور)، جمع آوری اطلاعات و جاسوسی از مراکز حساس کشور و بهره‌گیری از ظرفیت ایرانیان مقیم و متردد به آن کشور‌ها است که با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، با تحرکات و تهدیدات آن‌ها مقابله و با هماهنگی دستگاه قضایی، برخورد بازدارنده‌ای با مرتبطین سرویس‌های اطلاعاتی مذکور صورت گرفت.

وزارت اطلاعات به آگاهی هموطنان عزیز مقیم کشور‌های منطقه و افرادی که به این کشور‌ها تردد دارند می‌رساند؛ ضمن حفظ هوشیاری، هرگونه مراجعه مشکوک اتباع بیگانه و درخواست همکاری به آن‌ها را به ستاد خبری (۱۱۳) وزارت اطلاعات اطلاع دهند.

 

بیشتر بخوانید: ضربه به شبکه کلاهبرداری کینگ‌مانی/ سوداگران رمز ارز دستگیر شدند

 

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت اطلاعات دستگیری سربازان گمنام امام زمان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت اطلاعات دستگیری سربازان گمنام امام زمان مرتبطین سرویس های اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان کشور های منطقه وزارت اطلاعات کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان ، در این مراسم از تعدادی از خانواده شهدا، و نیرو‌های کادر و وظیفه مرکز آموزش  امام رضا و خانواده‌های آنان قدردانی شد.


طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هم با تبریک روز معلم گفت:معلمی جایگاه رفیعی دارد و هر چه امروزه با آن دست یافتیم از همین میز‌های مدرسه بوده است.


امیر شاطری ارشد نظامی آجا در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح به جهانیان نشان داند که برای دفاع از وطنشان همیشه اماده هستند.


در پایان مراسم هم یگان‌های حاضر در میدان، رژه رفتند.

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی رایگان خط‌ ۲ قطارشهری مشهد
  • سرویس استعلام آنلاین ملک در شهرداری‌های کلانشهرها راه‌اندازی می‌شود
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • سرویس‌دهی رایگان خط‌۲ قطارشهری مشهد در روز شهادت امام‌جعفرصادق‌(ع)
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • دستاورد‌های اطلاعاتی گرانقیمت ایران پس از عملیات «وعده صادق»