Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، با پایان یافتن آخرین اردوی آمادگی تیم ملی تنیس کشورمان در جزیره کیش، در مراسمی که عصر امروز(سه‌شنبه) در هتل پارسیان آزادی تهران با حضور رئیس، نایب رئیس و دبیر فدراسیون تنیس و تعدادی از پیشکسوتان این رشته برگزار شد، نفرات نهایی برای حضور در مسابقات دیویس کاپ از سوی اکبر طاهری سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس، انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی و علی یزدانی به عنوان نفرات نهایی تیم ملی تنیس کشورمان انتخاب و معرفی شدند.

در آخرین مرحله از اردوی تیم ملی تنیس در جزیره کیش، انوشا شاهقلی، حسام یزدی، علی یزدانی، سامیار الیاسی، سینا مقیمی، ‌مهرشاد قفقازی، امیر حسین بادی و حمید رضا نداف حضور داشتند که در این مراسم از زحمات حسام یزدی و مهرشاد قفقازی تقدیر و تشکر شد.

فرشاد طلاور و امیر اکبری در کادر فنی، اکبر طاهری را به عنوان سرمربی همراهی می کنند.

علی حقیقت خواه و مهدی بهزاد پور هم دستیاران اردوی تیم ملی بودند.

مسابقات گروه چهار آسیا و اقیانوسیه از ۲۶ مهر تا یکم آبان‌ماه با حضور کشورهای ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، تاجیکستان، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار شده و از بین تیم‌های برتر سه تیم به گروه سوم آسیا و اقیانوسیه صعود می کنند.

محمد خلیل پور، کامران احمدوند، اشکان شکوفی، امیر مهذب نیا و امیر همایون صدری که در سال های دور و نزدیک در نقش های مختلف مربیگری، مدیریتی و بازیکنی دیویس کاپ را تجربه کرده بودند، عبدالله آقایی مشاور رییس فدراسیون  در مراسمی که به عنوان بدرقه تیم ملی تنیس محسوب می شد، با حضور در کنار ملی پوشان و کادر فنی و سرپرستی، دقایقی را در کنار آنها سپری کردند.

در این مراسم از لباس اصلی تیم ملی تنیس برای رقابت های دیویس کاپ نیز رونمایی شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی تنیس امیر اکبری امیر اکبری تیم ملی تنیس جزیره کیش فدراسیون تنیس محمد خلیل پور مغولستان تیم ملی تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم

در دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال در قطر که با قضاوت تیم داوری ایرانی متشکل از موعود بنیادی فرد به عنوان داور، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی برگزار شد، تیم ملی فوتبال ژاپن موفق شد با تک گل یامادا در دقیقه ۱+۹۰ ازبکستان را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.

همچنین ۲ تیم پس از رسیدن به فینال این مسابقات جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را نیز کسب کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیروز نیز تیم ملی فوتبال عراق موفق شد در دیدار رده بندی جام ملت‌های زیر ۲۳ سال فوتبال آسیا با نتیجه ۲ بر یک از سد اندونزی عبور کند و جواز حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کند.

اندونزی هم به دیدار پلی آف این بازی‌ها صعود کرد و باید به مصاف گینه برود تا تکلیف آخرین تیم صعود کننده به المپیک مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ژاپن ۱ - ۰ ازبکستان/ سامورایی‌ها بر بام آسیا ایستادند + فیلم
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • حسن رنگرز: دعوت نشدن چند کشتی گیر به اردو؟ انتظارات را برآورده نکردند
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم