Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه نشست جمعی از سالمندان تیران و کرون به مناسبت هفته تکریم سالمند در محل اردوگاه فرهنگی و تربیتی امام خمینی(ره) تیران با حضور فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان همراه با مسئولان مدیریت شهری برگزار شد.

سالمندان در این نشست دغدغه و خواست خود را بیان کردند که مهمترین آن تاسیس خانه امید برای برنامه‌های فرهنگی و ارائه خدمات ویژه این قشر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالمندان گروه‌های مختلف شغلی از وجود برخی از سردرگمی‌ها مثل کمبود امکانات بهداشتی و درمانی و کمبود شعب بانکی در بخش کرون گلایه کردند و خواستار افزایش خدمات در مرکز شبانه روزی سلامت شهر عسگران شدند.

شرایط سخت تردد در مراکز عمومی و اداری و نبود مناسب سازی از دیگر دغدغه‌های سالمندان زن و مرد تیران و کرون بود که رفت و آمد آنان به مراکز عمومی مثل مساجد، پارک‌ها و برخی از ادارات و بانک‌ها را سخت کرده است.

آنان خواستار رسیدگی به نیازهای جوانان از جمله اشتغال، مسکن و فعالیت‌های تفریحی  و رفاهی شدند تا فرزندان و نسل جدید بتوانند زندگی خوبی را داشته باشند.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه امکانات رفاهی و تفریحی در این شهرستان پاسخگوی نیاز مردم نیست، گفت: شهرداری زمین برای احداث خانه امید اختصاص داده و نیاز به پیگیری برای اخذ پروانه و شروع ساخت و ساز آن است.

مجید حججی با بیان اینکه بسیاری از مطالبات مردم مورد بی توجهی قرار گرفته است، افزود: مطالبه‌گری و گفتمان این مهم در این منطقه نهادینه نشده و برخی مسوولان و کارمندان نیازها را بدون پاسخ گذاشته و یا رسیدگی نکرده اند.

وی ادامه داد: مردم نباید به راحتی درخواست‌های خود را از ادارات رها کنند و دلسرد بشوند که چنین وضعی مانع از دستیابی آنان به خواسته‌های به حق خواهد شد.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه تاسیس بانک و موسسات مالی و اعتباری در بخش کرون با وجود گذشت چند دهه از تاسیس شهرداری در عسگران مغفول مانده است، اظهارداشت: دادگاه و شهرداری در این بخش راه اندازی شده است اما بانک ملی برای ارائه خدمات وجود ندارد.

وی از مسوولان دستگاه‌های اداری این شهرستان خواست تا نسبت به مناسب سازی، توجه به دغدغه سالمندان و کاهش بروکراسی اداری اقدام کنند و نباید مطالبات این قشر بدون پاسخ بماند.

به گزارش ایرنا، تیران و کرون دارای بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت است که ۹ هزار نفر آنان سالمند و سیر جمعیتی این شهرستان به سمت سالمندی در حرکت است.

برچسب‌ها سالمندی تیران وکرون اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالمندی تیران وکرون اصفهان سالمندی تیران وکرون اصفهان تیران و کرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدای شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رزاق محمدی، امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جلسه ستاد یادواره شهدای شهرستان تکاب اظهار کرد: سال گذشته طرح ساماندهی و مناسب‌سازی گلزار مطهر شهدا تکاب با ۳۰ میلیارد ریال هزینه اجرا شد.

وی افزود: ادامه طرح توسعه و تکمیل زیرساخت‌های عمرانی و فرهنگی گلزار شهدا در سال‌جاری انجام می‌شود.

شهردار تکاب گفت: شهرداری و شورای شهر تکاب در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب با ستاد یادواره شهدا شهرستان همکاری و در احداث این بنا مشارکت می‌کنند.

محمدی تصریح کرد: برای نصب تصاویر و تمثال مبارک شهدای تکاب در میادین و بلوارها از جمله بلوار شهید نسرین‌پور برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته طرح نام‌گذاری معابر، خیابان‌ها و کوچه‌های شهر تکاب اجرا شد و معابر شهر تکاب به نام شهدای والامقام مزین شدند.

کد خبر 748776

دیگر خبرها

  • مصوبات شوراها بر جذب سرمایه‌گذار معطوف شود
  • احداث استخر ذخیره آب کشاورزی شهرستان آوج
  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • مشارکت شهرداری در احداث یادمان شهدای جاویدالاثر تکاب
  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید
  • مشکل تأمین برق ناشی از ناترازی درآمد و هزینه‌های شرکت برق است
  • درخواست احداث پل عابر در روستا
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد