Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، طیبه فاطمی رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در زمینه راه اندازی کتابخانه تخصصی یگان ویژه گفت: این کتابخانه همزمان با هفته نیروی انتظامی به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: در مخزن این کتابخانه بالغ بر هشت هزار جلد کتاب موجود است و کارکنان یگان ویژه ناجا می‌توانند برای تهیه کتاب‌های موردنظر می‌توانند به این مرکز مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس اداره امور کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشورت‌های لازم درخصوص نوع منابع کتابخانه، نحوه سازماندهی، نرم‌افزار موردنیاز و چگونگی اشاعه اطلاعات و خدمات اطلاع‌رسانی با مسئولان یگان ویژه ارائه شد.

فاطمی خاطرنشان کرد: نرم‌افزار موردنیاز این کتابخانه به زودی نصب و پس از آموزش‌های لازم برای ساماندهی اطلاعات از جمله ذخیره، ویرایش، بازیابی و اشاعه اطلاعات به نیرو‌های کتابخانه ارائه می‌شود.

هم اکنون شهر اصفهان دارای کتابخانه‌های تخصصی شامل بانوان، رسانه، هنر و اصفهان شناسی، ادبیات، نوجوان، حقوق و ورزش و سلامت است.

۱۷ تا ۲۴ مهر به عوان "هفته ناجا" نامگذاری شده است.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کتابخانه تخصصی یگان ویژه هفته نیروی انتظامی یگان ویژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری



به‌گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، فرماندار بروجن در نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: با توجه به انعقاد تفاهم‌نامه بین فرمانداری شهرستان بروجن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان ظرفیت‌ها و جغرافیای این شهرستان مورد توجه قرار گرفت و زمینه راه‌اندازی نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در دستور کار قرار گرفته است.
کرمی افزود: ارائه خدمات تخصصی علمی و آموزشی نجوم و رصد ویژه کودکان و نوجوانان از اهداف راه‌اندازی مرکز شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • پشت‌ پرده استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
  • از راه اندازی شهرک تخصصی برای فرش بختیاری تا مشتریان پر‌ و پا قرص اروپایی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ضرورت راه اندازی کتابخانه سیار در روستاها
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی