Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه از ادامه حملات گروه‌‎های تروریستی به مناطق کاهش تنش در سوریه خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که گروه‌های تروریستی مستقر در منطقه کاهش تنش در ادلب طی 24 ساعت گذشته 9 حمله انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرکز هماهنگی روسیه در حمیمیم در بیانیه‌ای اعلام کرد: 9 حمله از مناطق استقرار گروه‌های تروریستی وابسته به گروه تروریستی جبهه النصره، به ثبت رسید که سه مورد از آنها در لاذقیه، دو مورد در حماه، یک مورد در ادلب و سه مورد در حلب بوده است.

وزارت دفاع روسیه روز گذشته اعلام کرد که تروریست‌های «جبهة النصره»، 5 حمله از منطقه کاهش تنش در ادلب انجام دادند.

منطقه کاهش تنش در ادلب شامل استان ادلب و بخش‌هایی از استان‌های حلب، حماه و لاذقیه است. در این مناطق گروه تروریستی النصره و عناصر مسلح وابسته به ترکیه حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سوریه سوریه کاهش تنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش در افغانستان از بین رفته است

وزارت دفاع طالبان اعلام کرد محمد یعقوب مجاهد، سرپرست این وزارت در دیدار با هیات مالزیایی حضور فیزیکی گروه‌های «مخرب» به شمول داعش در افغانستان را رد کرده است.

این وزارت همچنین اعلام کرد هیئت مالزیایی شامل نمایندگان وزارت‌های خارجه، دفاع، داخله و نماینده ویژه نخست وزیر آن کشور وارد کابل شدند.

سرپرست وزارت دفاع حکومت سرپرست در این دیدار‌ها تاکید کرد به کسی اجازه نخواهد داد از خاک این‌ کشور تهدیدی به کشور‌های منطقه واقع گردد.

در این خبرنامه‌ به نقل از هیات مالزی آمده است که آنان با اشاره به همکاری‌های همه جانبه اطمینان دادند که آنچه که افغانستان را از نزدیک مشاهده نمودند به مسئولان آن کشور برسانند.

این در حالی است که برخی کشور‌های منطقه همواره از حضور و فعالیت گروه‌های تروریستی در افغانستان به ویژه داعش ابراز نگرانی کردند، ادعا‌هایی که همواره از سوی مقامات حکومت سرپرست رد و بی‌اساس خوانده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • حملات پهپادی ویرانگر اوکراین به کارخانه های فولاد روسیه/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران به بهانه جنگ اوکراین
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند