Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در راس یک هیات بلندپایه نظامی وارد «اسلام‌آباد» پایتخت کشور پاکستان شد.

خبرگزاری میزان - سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری و جمعی از مقامات عالیرتبه نظامی کشورمان به دعوت ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش پاکستان لحظاتی پیش وارد پایگاه هوایی «نورخان» شد و مورد استقبال «سید محمدعلی حسینی» سفیر جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان، ژنرال "ثاقب محمود" به نمایندگی از ارتش پاکستان و جمعی از مقامات نظامی این کشور قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار است در این سفر رسمی با طرف پاکستانی به بررسی، توسعه همکاری‌ها و مناسبات دفاعی تهران و اسلام‌آباد، گسترش همکاری مشترک مرزی، مبارزه با تروریسم و بررسی تحولات منطقه‌ای و جهان اسلام بپردازد.

ارزیابی توافق‌های مقام‌های نظامی دو کشور همسایه در جریان آخرین سفر فرمانده ارتش پاکستان به تهران از دیگر محور‌های گفت‌وگوی سردار باقری با همتای پاکستانی و سایر مقام‌های بلندپایه سیاسی، نظامی و امنیتی عنوان شده است.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران قرار است با «عمران خان» نخست وزیر پاکستان و ژنرال «ندیم رضا» رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور نیز دیدار و گفتگو کند.

بیشتر بخوانید: سردار باقری سه‌شنبه به پاکستان سفر می‌کند

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار باقری رئیس ستاد کل نیرو های مسلح رئیس ستاد کل نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت

هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه امشب (شنبه شب) وارد نوار غزه شد و با فرماندهان ارشد میدانی موجود در منطقه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت اعلام کرد، هرتسی هالیوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل برای بررسی اوضاع جنگ وارد نوار غزه شده است.

براساس این گزارش، او در این بازدید با یارون وینکلمن فرمانده منطقه جنوبی و باراک حیرام فرمانده لشکر 99 حاضر در گذرگاه میانی نوار غزه دیدار و گفتگو کرد.

آحارانوت به نقل از هالیوی ادعا کرد، ارتش اسرائیل دو هفته مهمی را از یادواره هولوکاست تا روز تاسیس (رژیم صهیونیستی) پشت سر گذاشته و در این بین تلاش خواهد کرد تا ارتش حداقل تلفات را در عملیات نظامی خود داشته باشد.

این بازدید در حالی صورت می‌گیرد که رسانه‌ها از صبح امروز در رابطه با به دست آمدن پیشرفت قابل توجهی در زمینه توافق مبادله اسرا سخن به میان آورده بودند، این اطلاعات حکایت از آن داشت که حماس در مقابل تعهد آمریکا به پایان جنگ و تبدل شدن آتش بس موقت به دائم، حاضر به پذیرش توافق پیشنهادی مصر در رابطه با مبادله اسرا شده است.

اما ساعاتی بعد از اعلام این خبر رسانه‌های عبری زبان به نقل از یک مسئول عالی‌رتبه اسرائیلی خبر دادند، اسرائیل همچنان بر حمله به رفح پافشاری کرده و چه توافق مبادله انجام شود و چه انجام نشود، این تهاجم صورت خواهد گرفت.

احتمال استعفای زودهنگام رئیس ستاد ارتش اسرائیلشلیک 30 موشک حزب‌الله به پایگاه میرون ارتش اسرائیل

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • سوئیس: به اوکراین سلاح نمی‌دهیم
  • سردار رشید: در عملیات وعده صادق، 240 جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند/ اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد/ آمریکا و اروپا رایگان هر امکانی را که رژیم صهیونیستی نیاز داشته باشد، در اختیارش قرار می‌دهند حتی بمب اتم!
  • رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی: ما شکست خوردیم
  • سردار رشید: در حمله سپاه به اسرائیل، ۲۴۰ جنگنده آمریکا و ناتو به اسرائیل کمک کردند /اسرائیل جرأت نکرد تصاویر دو پایگاه نظامی اش را به دنیا نشان دهد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه رفت
  • ساخت فیلم تاریخی جدید در ایران
  • فیلم سینمایی «حکیم نظامی» ساخته می‌شود