Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" عصر سه شنبه در حاشیه آیین مواسات و همدلی مومنامه مرزبانان در ستاد مرزبانی و نشست با مرزبانان با گرامی داشت هفته نیروی انتظامی و آغاز ماه ربیع الاول، گفت: توفیق شد تا در این ایام خجسته در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد مرزبانی ناجا حضور پیدا کنم و این ایام را به همه مرزبانان غیور تبریک عرض نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیام روح بخش مقام معظم رهبری "مدظله العالی" در وصف نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا، افزود: این پیام خون تازه و جدیدی را در این نیرو دمید و باب وظیفه سربازی این پیام تاریخی را می توان نقطه عطف ناجا به مصداق یکی از موضوعات جهادی تبیین کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی ادامه داد: مقام عظمای ولایت فرمودند؛ نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت در کشور است، این تعبیر ارزشی گوارای وجود کارکنان خدوم ناجا و مرزبانان غیور باد.

حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلیرضا ادیانی" در بخش دیگر سخنان خود بر قدرت نیروهای مسلح کشور تأکید کرد و اظهار داشت: آن چیزی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را از سایر نیروهای مسلح دنیا متمایز کرده و به آن قدرت بخشیده است، معنویت و باورهای دینی است.

وی با اشاره به شکست مفتضحانه آمریکا در کشور افغانستان و عراق، گفت: نیروهای آمریکایی در مقابل یک عنصر بسیجی در خلیج فارس به نشانه تسلیم دست ها را بالا می آورند که این نشان از قدرت و اعمال اراده نیروهای مسلح ماست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی اظهار داشت: آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرزبانی نیروی انتظامی، توانایی ایستادگی در مقابل دشمنان را دارند و این مهم نشأت گرفته از روحیه شهادت طلبی مرزبانان است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با بیان اینکه روحیه شهادت طلبی نیروهای مسلح و مرزبانان بازدارنده است، افزود: شعار "شهید شویم پیروزیم و کشته شوید پیروزیم" نشان از اراده و بعد معنویت، اعتقاد و باورهای دینی می باشد که بحمدالله این مهم در نیروی انتظامی و مرزبانان غیور مشهود است.

وی با اشاره به اجرای طرح شایسته مواسات و همدلی مومنانه مرزبانان برای نیازمندان، گفت: سربازان و مرزبانان ناجا در مسیر یک انسان مومن حرکت می کنند و این نوع اقدامات انسان دوستانه جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به احداث نمازخانه جدید ستاد مرزبانی ناجا، اظهار داشت: نمازخانه محل رشد و ارتقاء مومنان است همه اقدامات مومنامه را ذیل نماز تعریف می کنند و امروز این حرکت مرزبانی در راستای ارتقاء معنویت مرزبانان است.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در پایان مرزبانی را کانون ستون استوار امنیت در کشور دانست و تأکید کرد: به مقام ارزشمند مرزبانان باید ارج نهاد چرا که برای رضای خداوند متعال از مرزها مراقبت می کنند و همه حرکات آنها در مسیر تأمین امنیت مرزها در راه خداست.

خانواده شهدا و جانبازان عناصر موثر و نقش آفرین در کشور

 فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ارزش خانواده شهدا که حرمت خون شهیدشان را حفظ کردند بسیار والاست و این عزیزان یکی از مؤثرترین و نقش‌آفرین‌ترین عناصر کشورند.

سردار "احمدعلی گودرزی" در همایش سراسری تجلیل از خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و بازنشستگان نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: خانواده‌ شهدا و ایثارگران از نظر تأثیر و ارزش رفتار و حرکت، فقط با خود شهدا قابل مقایسه هستند؛ با هیچ قشر دیگری در انقلاب، این مجموعه قابل مقایسه نیستند.

وی افزود: ارزش مادران و پدران، همسران و فرزندان و بازماندگان که حرمت خون شهیدشان را حفظ کردند بسیار والاست و این عزیزان یکی از مؤثرترین و نقش‌آفرین‌ترین عناصر کشورند.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: اگر ما در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، آبادی کشور و عزت ملت هر پیشرفتی در طول این انقلاب کسب کردیم، مرهون فداکاری آن کسانی است که در بحرانی ترین روزها و سخت‌ترین آزمون‌ها سینه‌هایشان را سپر کردند و رفتند و در مقابل خطر ایستادند و هوشیارانه و صبورانه مقاومت کردند و جنگیدند.

سردار گودرزی با بیان اینکه از نام شهید و افتخار آن نباید هرگز غفلت کنیم، اظهار داشت: یاد شهدا نباید در جامعه‌ ما از ذهنیت‌ها خارج شود، یاد شهدا را باید زنده و آن را گرامی داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اکرام بازنشستگان را احترام به ارزش‌های انسانی و اخلاقی دانست و اظهار داشت: بازنشستگان الگوی استقامت و اقتدار شاغلان ناجا و مرزبانی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا پیشرفت و اقتدار نیروی انتظامی را مرهون تلاش بی وقفه و بی دریغ بازنشستگان دانست و اظهار کرد: تکریم بازنشستگان، فرصت و بهانه ای است برای پاسداشت و تقدیر از این گنجینه های ارزشمند که هر یک زمانی در حوزه کاری خود در پیشبرد و تحقق اهداف ناجا تلاش کرده و ادامه کار را اکنون به نسلی دیگر واگذار کرده اند.

سردار گودرزی در ادامه با اشاره به اینکه امنیت امروز کشورمان مرهون زحمات گذشتگان است، تصریح کرد: امروزه تلاش مرزبانی ناجا بر این است تا امانتی را که از گذشتگان به نام امنیت ارث رسیده، با تلاش مضاعف حفظ کند و حتی آن را ارتقاء بخشد.

گفتنی است؛ در پایان این همایش از تعدادی از خانواده شهدا، جانبازان و بازنشستگان مرزبانی ناجا با اهداء لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی شد.

برچسب‌ها سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هفته ناجا مرزبانی ناجا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هفته ناجا مرزبانی ناجا سازمان عقیدتی سیاسی ناجا هفته ناجا مرزبانی ناجا رئیس سازمان عقیدتی سیاسی حجت الاسلام و المسلمین نیروی انتظامی مرزبانی ناجا نیروهای مسلح خانواده شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است

سردار احمدرضا رادان اظهار داشت: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند. مردم من شهادت می‌دهم رئیس جمهور تنها در برابر این مراسمی که من اکنون صحبت می‌کنم قرار گرفته تا حمایت کند.

به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است.

سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علی‌ها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری‌ها در عرصه‌های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می‌بندد و یکی از تهمت‌هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

او تاکید کرد: معمولا هیچ رئیس جمهوری از این کار‌ها انجام نمی‌دهد، چون اعتقاد دارد باید کاری کند که رای داشته باشد حتی اگر این رای ضربه به دین باشد، ولی این رئیس جمهور این حساب را نکرده و ایستاده تا حیا، دین، عفت در جامعه ساری و جاری باشد.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت‌های خود عمل نمی‌کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهاد‌ها بخواهند به ماموریت‌های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات باید‌ها و نباید‌هایی وجود دارد و می‌بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده‌ای در عرصه حجاب و عفاف باید‌ها و نباید‌ها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می‌کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

دیگر خبرها

  • بازگشت مرزبانان ایرانی از افغانستان
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • علت انتقال ۶ نیروی مرزبانی به خاک افغانستان چه بود؟
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی
  • سردار رادان: در طرح نور، رئیس جمهور از ما حمایت کرده است
  • پاسداران بیانات رهبری را برای خود حجت شرعی می‌دانند
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای نزدیک به ۳هزار عنوان برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی