Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@03:15:53 GMT

سرنوشت قاتل مرد کرجی در زندان چه بود ؟ / همه گریستند

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۶۸۳۶۴

سرنوشت قاتل مرد کرجی در زندان چه بود ؟ / همه گریستند

 دادگاه حکم بر قصاص احمد را ۱۰ سال پیش صادر کرده بود و احمد روزهایی کمتر از انگشتان یک دست با اجرای حکم فاصله داشت. قصه تلخ و دردناک تمام محکومان به قصاص مشترک است؛ پایانی که برای آنها به اعدام با چوبه دار ختم می شود، اما پایان قصه این پرونده متفاوت بود.

به گزارش رکنا، غلامعلی مرادیان، پدر احسان، به گفته خودش با خدا معامله کرد و به سوی نور و روشنایی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او قاتل را بدون دریافت یک ریال بخشید.

غلامعلی مرادیان با این کار خود همگان را به تحسین واداشت. این پدر داغدیده ۱۰ سال تمام، جامه سیاه عزا را از تن بیرون نیاورد و در گوشه‌ای از منزل محقر روستایی‌اش عزلت نشینی پیشه کرد. غلامعلی قهرمان در این روزهای تلخ، با بخشش و بزرگی خود، خون تازه‌ای در رگ‌های صلح تزریق کرد.

یازدهم تیر سال ۱۳۹۱ به خاطر دفع نخاله‌های ساختمانی در شهرستان کرج نزاعی دسته جمعی بین پنج نفر به وقوع پیوست که در نهایت این نزاع منجر به زخمی شدن چهار نفر و کشته شدن جوانی ۲۵ ساله به نام احسان شد. پس از آن تمام عوامل نزاع از سوی پلیس دستگیر و بازداشت شدند.

در جریان محاکمه، احمد، متهم ردیف اول، در جایگاه متهم ایستاد و به قتل احسان با واردکردن دو ضربه با پیچ گوشتی اعتراف کرد.

احمد به دادگاه گفت: «با خودروی سواری خود از محل درگیری در حال عبور بودم که ناگهان دیدم چهار نفر با هم درگیر شده‌اند و همگی به یک نفر حمله کرده بودند.

جلوتر که رفتم، دیدم سه نفر در حال کتک زدن برادرم هستند. من هم سراسیمه به آنها رسیدم و در دفاع از برادرم با پیچ گوشتی ضرباتی را به حمله کنندگان زدم. قصد داشتم به بازوی مقتول ضربه بزنم، اما او جابه جا شد و متاسفانه ضربه من به میان کتف او برخورد کرد و باعث مرگ مقتول شد».

او سپس از دادگاه و اولیای دم عذرخواهی و درخواست بخشش کرد.

پس از جلسات متعدد دادگاه، احمد به عنوان عامل اصلی قتل به قصاص محکوم شد و دو متهم دیگر پرونده هر کدام به دو سال حبس تعزیری و دو متهم دیگر نیز هر کدام به شش ماه حبس تعزیری محکوم شدند.

سپس احمد تا زمان اجرای حکم قصاص به زندان رجایی‌شهر کرج انتقال داده شد.

تلاش برای سازش با خانواده مقتول ۱۰ سال به درازا کشید که نهایتا پنجشنبه گذشته با تلاش گروه صلح یاران و مسئولان قضایی، پدر مقتول رضایت داد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قصاص نزاع قتل اخبار حوادث قتل قصاص مقتول سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا بازیگر بازار آزاد نیوشا ضیغمی بازیگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال

مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز گفت:‌با توجه به اینکه حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز پایه دوازدهم در استان البرز در حال تحصیل می باشند، از این رو به نظر می رسد که این تعداد دانش‌آموز در کنکور امسال شرکت کرده اند.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078547 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • مخالفت صهیونیست‌ها با تسهیل شرایط حبس مروان البرغوثی
  • سرنوشت عجیب عابربانک‌های فوتبالی؛ باشگاه‌داری در زندان!
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • ماجرای عجیب قتل حسین به دست «ع» گدا
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد