Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  موعود بنیادی‌فر درباره رونمایی از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در دیدار ایران و کره جنوبی، اظهار داشت: خوشبختانه سیستمی که مورد تأیید فیفاست وارد کشور شده و خیلی هم خوب بود. ما با این سیستم کار کردیم و شرایط خوبی دارد. تمرین خوبی با این سیستم انجام دادیم و امیدوارم کار را جلو ببریم.

وی اضافه کرد: این سیستم از هشت دوربین استفاده می‌کند، این همان دوربین‌های زنده صداوسیماست که به صورت لایو به سیستم VAR هم منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه قرار است این سیستم در کدام ورزشگاه‌ها راه‌اندازی شود را نمی‌دانم، ولی این سیستمی که وارد شده امکانات خوبی دارد. امیدوارم بتوانیم روزی در بازی‌های لیگ از آن استفاده کنیم.

داور بین‌المللی فوتبال ایران درباره اینکه دوره‌های آموزش این سیستم چقدر زمان می‌برد، گفت: من خودم دو سال پیش در مالزی در پنج شش روز مواردی که برای گرفتن لایسنس هست را طی کردم. فکر نمی‌کنم کار خیلی سختی باشد و زمان زیادی لازم داشته باشد. فکر می‌کنم فدراسیون خیلی زود می‌تواند به نتیجه برسد و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد. فکر می‌کنم تا نیم‌فصل بتوانیم از این سیستم در لیگ استفاده کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمک داور ویدیویی VAR موعود بنیادی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت

ایسنا/اصفهان تیم هندبال سپاهان در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی حریف خرم‌آبادی‌اش را شکست داد.

تیم هندبال سپاهان در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر، امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان میزبان پلیمر بود که سپاهانی‌ها در دیداری نه چندان سخت و با اختلاف دو رقمی ۴۱ بر۲۴ به پیروزی رسیدند.

در نیمه نخست دو تیم نسبتا برابر پیش رفتند، اما در نیمه دوم موتور نماینده اصفهان روشن شد تا رفته رفته از حریف فاصله گرفته و در نهایت اختلاف گل را به ۱۷ رسانده و پیروز شود.

مجتبی کرمیان، بازیکن پلیمر خلیج فارس پس از شکست برابر سپاهان، اظهار کرد: یک نیمه توانستیم با سپاهان بجنگیم، وقفه در تمرین ایجاد شد و مشکلاتی در تمرین داشتیم که باعث شد نیمه اول از لحاظ بدنی کم بیاوریم.

او ادامه داد: برخی مشکلات برای باشگاه خارج از ورزش پیش امده و قطعا سال بعد اگر باشد، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پلیمر در دو و بوکس نشان داده تیم لایقی است و اگر سال بعد باشد قطعا حرف برای گفتن دارد.

پارسا دهقانی بازیکن سپاهان نیز در خصوص برتری تیمش تصریح کرد: بازی بسیار خوبی به نمایش گذاشتیم و صحبت‌های مربی را در زمین نشان دادیم. امیدوارم لیگ را با برد و بدون مصدومیت به پایان برسانیم.

او با اشاره به شانس سپاهان در کسب سکو ادامه داد: امیدوارم این ۳ بازی را با برد پشت سر بگذاریم تا ببینیم چه پیش پی‌آید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!
  • (عکس) برای اولین بار این جایگاه ورزشگاه آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • برگزاری کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به میزبانی قم
  • عکس| برای اولین بار جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد!
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • بازسازی ورزشگاه آزادی به کجا رسید؟
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند