Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس ضمن تشریح جلسه امروز(سه‌شنبه، ۲۰ مهر) کمیسیون متبوع خود که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، از استقبال اعضای کمیسیون نسبت به رویکرد وزیر در دو حوزه ورزش و جوانان خبر داد.

حجت‌الاسلام مجید نصیرایی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص جلسه امروز عصر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون با حضور آقای سجادی، وزیر ورزش و جوانان و معاونین وی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای سجادری در ابتدا گزارشی از برنامه‌های خود به نمایندگان ارائه کردند. بر اساس گزارش آقای وزیر، ۵۰ روز ابتدای کار وزیر ورزش و جوانان به شناخت حوزه کاری و همچنین شناخت آسیب‌های گذشته اختصاص داده شده و هم‌اکنون نیز در حال برنامه‌ریزی برای آینده هستند. 

وی افزود: بر اساس تاکیدات وزیر و معاونین وی، تشکیل شورای عالی جوانان و شورای عالی ورزش از جمله برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان خواهد بود و داشتن پیوست فرهنگی در مورد باشگاه‌ها چه در سطح ملی و چه بین‌المللی به عنوان الزامات برای باشگاه‌ها محسوب خواهد بود. از سوی دیگر آقای سجادی نیز ضمن اعلام موافقت با یکی از موضوعات مورد توجه کمیسیون، یعنی تدوین نظام جامع باشگاهداری، خود بر اهمیت این موضوع تاکید داشت. 

نصیرایی تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی این ۵۰ روزه وزیر ورزش و جوانان، ارتباط های گسترده با مجموعه‌های تخصصی و نهادهای مرتبط، تلاش برای شناخت قوت‌ها و آسیب‌شناسی و شناسایی کمبودها و نواقص در دو حوزه ورزش و جوانان، تمهیدات پیش‌بینی شده، برگزاری جلسات هم‌اندیشی با بخش‌های مختلف و ایجاد روابط کارآمد با صاحب‌نظران و برگزاری نشست با نمایندگان مجلس، انتصاب و انتخاب معاونین از میان جوانان و چهره‌های خوب و شاخص و در عین حال صاحب‌نظر و متخصص و موارد دیگری که در جلسه امروز کمیسیون مطرح شده، نکات حائز اهمیتی بود که همکاران به اتفاق این اقدامات را برای آغاز کار بسیار مطلوب می‌دانستند و از این رویکرد وزیر قدردانی کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به حجم مباحثی که در دو حوزه ورزش و جوانان لازم است به آن توجه شود و با توجه به زمان و منابع محدود و انتظاراتی که در حوزه تحول‌آفرینی از مجموعه وزارت ورزش و جوانان وجود دارد، همکاران تاکید داشتند نقشه راه وزارت ورزش و جوانان هرچه سریع‌تر نهایی شود. در این نشست همچنین توجه به ارزش‌های ایرانی و اسلامی از موضوعات مهمی بود که هم برای حوزه ورزش و هم برای حوزه جوانان نسبت به آن تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کمیسیون فرهنگی مجلس وزير ورزش و جوانان کمیسیون فرهنگی مجلس وزیر ورزش و جوانان حوزه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۸۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود

مهران افشاری در گفت‌وگو با خبر آنلاین البرز؛ اشاره به اینکه البرز اواخر اردیبهشت ماه میزبان رویداد جامعه پرداز است، اظهار کرد: هدف اصلی از برگزاری این رویداد توجه به موضوع خانواده، جمعیت و هویت زن است.

وی ادامه داد: شناسایی کنشگران حوزه جوانان و ایجاد هم افزایی برای تبادل و همکاری فعالان حوزه جمعیت از دیگر اهداف برگزاری این رویداد است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه فعلان اجتماعی استان همیشه از دغدغه‌مندان حوزه جمعیت و خانواده هستند امیدواریم این رویداد گامی موثر در شناخت ظرفیت‌های مردمی استان باشد.

افشاری با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جوانی جمعیت افزود: با توجه به اهمیت موضوع رویداد، لازم است تمامی دستگاه‌های اجرایی استان با سمن مجری رویداد همکاری لازم را داشته باشند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه مهمترین نقطه استراتژیک هر کشور مسئله خانواده است، افزود: بدون شک اگر در این حوزه کار شود مشکلات تمامی حوزه‌ها حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: دشمن تمام تمرکز خود را برای ضربه زدن به خانواده ایرانی به کار گرفته بنابراین باید این سنگر را حفظ کرده و نگذاریم دشمن به اهداف خود برسد.

وی گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته این رویداد به میزبانی البرز ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901279

دیگر خبرها

  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • حاجی‌بابایی: امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • امسال دیگر کسی نمی‌تواند بودجه «حوزه فرهنگ» را پرداخت نکند
  • در «جداول بودجه» به استان‌ها و مناطق محروم توجه شده است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا