Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر داود حبیبی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری قدس با اشاره به درآمد 186 میلیاردی و هزینه‌کرد 171 میلیارد تومانی شهرداری در ۶ ماهه نخست سال جاری، گفت: با توجه به رکود اقتصادی حاکم بر کشور، شاهد عقب‌ماندگی ۳۸ درصدی درآمد ۶ ماهه نسبت به درآمد پیش‌بینی شده در بودجه هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ داوود حبیبی اظهار کرد: رکود اقتصادی حاکم بر کشور فعالیت بخش‌های مختلف از جمله شهرداری‌ها را تحت‌الشعاع قرار داده است که در این شرایط، تلاش برای ایجاد درآمدهای پایدار و مدیریت هزینه‌ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با وجود اینکه در نیمه اول سال جاری شاهد عقب‌ماندگی ۳۸ درصدی درآمد نسبت به درآمد پیش‌بینی شده در بودجه هستیم، اما خوشبختانه با راهکارهای در نظر گرفته شده جهت تامین منابع مالی در کنار مدیریت هزینه‌ها، تمامی هزینه‌های جاری و عمرانی شهرداری در حد مطلوبی اختصاص یافته و مدیریت شهری با چالش خاصی در این زمینه مواجه نیست.

شایان ذکر است شرح هزینه ها در سایت شهرداری بارگزاری و در روزنامه های کثیرالانتشار چاپ و به سمع و نظر همگان می‌رساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کافی‌شاب‌های زنجیره‌ای استارباکس که دوره سه ماهه منتهی به 31 مارس 2024 را به عنوان سه ماهه دوم در تقویم مالی در نظر می‌گیرد، ترازنامه خود را اعلام کرد.
 
بر این اساس، درآمدهای شرکت در بازه زمانی ژانویه تا مارس با کاهش 2 درصدی به صورت سالانه به حدود 8.6 میلیارد دلار رسید. انتظارات بازار این بود که شرکت در این دوره 9.1 میلیارد دلار درآمد داشته باشد.
 
فروش فروشگاه‌های مشابه استارباکس که انتظار می‌رفت در این دوره افزایش یابد نیز اولین کاهش خود را از پایان سال ۲۰۲۰ به ثبت رساند و چهار درصد کاهش یافت. ترافیک فروشگاه‌های استارباکس نیز شش درصد کاهش یافته است.
 
سود هر سهم این شرکت که در بازه زمانی ژانویه-مارس سال گذشته 79 سنت بود، در مدت مشابه سال جاری به 68 سنت کاهش یافت. انتظار می‌رفت این شرکت به ازای هر سهم 79 سنت سود داشته باشد.
 
لاکسمن نراسیمهان، مدیرعامل استارباکس، در کنفرانس مجازی سرمایه‌گذاران که پس از اعلام ترازنامه شرکت برگزار کرد، گفت: "عملکرد ما در این سه ماهه ناامیدکننده بود و انتظارات ما را برآورده نکرد."
 
نراسیمهان با تاکید بر اینکه آنها با فضای کاری چالش برانگیز مواجه بودند، توضیح داد که باد مخالف در سه ماهه قبل ادامه داشت.
 
نراسیمهان با بیان اینکه همچنان شاهد نوسانات اقتصادی در خاورمیانه هستیم، اظهار داشت که به فرصت‌های رشد بلندمدت منطقه امیددارند.
 
نراسیمهان ماه گذشته اعلام کرد که بنیاد استارباکس و گروه الشایا مستقر در کویت، که حقوق عملیاتی این شرکت در خاورمیانه را در اختیار دارد، 3 میلیون دلار به تلاش‌های بشردوستانه برای ارائه کمک‌های غذایی در غزه و آشپزخانه مرکزی جهانی (WCK) اهدا کردند.
 
مدیران استارباکس کاهش فروش در سه ماهه قبل را ناشی از تحریم شرکت به دلیل «تصور نادرست» از نگرش شرکت نسبت به اسرائیل دانستند.

 

دیگر خبرها

  • سهم ۱۷.۸ درصدی هزینه‌های جاری در بودجه شهرداری قم
  • رشد ۴۷ درصدی ترانزیت از مسیر ایران در فروردین ۱۴۰۳
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم
  • تحقق ۱۲۴ درصدی درآمد حاصل از عوارض ساختمانی در قم
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • رشد ۴۸ درصدی تجارت خارجی کشور در اولین ماه از سال ۱۴۰۳
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • تبعات بند مشکل ساز بودجه بر صنعت بیمه و پیشنهاد عدم لحاظ بر درآمدها