Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بازرسی گفت: در حوزه دارو‌های کرونا در بیمارستان شهدای تجریش، ۱۸ میلیارد تومان دارویی که قصد فروش آنرا به بازار ازاد داشتند کشف کردیم.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام حسن درویشیان با حضور در برنامه تیتر امشب، گفت: در طول سال‌های گذشته این سازمان اقدامات خود را به اطلاع مردم رسانده است مگرمواردی که منع قانونی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه، حتما باید بیشتر از گذشته اطلاع رسانی کنیم، اظهار کرد: در ارتباط با ماده همه مسولین حفاظت ها، حراست‌ها و ... چنانچه با جرمی برخورد کردند موظفند آنرا به سازمان بازرسی گزارش کنند و چنانچه گزارش نکنند قابل تعقیب کیفری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما در وضعیت فعلی نظارت بر اقدامات دستگاه‌های متولی تولید و توزیع است.

رئیس سازمان بازرسی گفت: در حوزه توزیع خیلی ایراد داریم و اگر سامانه‌های تجارت ایجاد شود و لینک شود بسیاری از مشکلات از بین خواهد رفت.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که دنبال میکنیم در ارتباط با فرار مالیاتی است، افزود: از چند شرکت پتروشیمی ۷ هزار میلیارد تومان مالیات وصول شده است.

وی با اشاره به اصلاح صورت وضعیت ۱۲۰ میلیون دلاری، ادامه داد: حدود یک میلیارد یورو و یک میلیارد دلار اثربخشی اقدامات ریالی ما بوده است.

رئیس سازمان بازرسی در ادامه با بیان اینکه در حوزه بانک عودت ۵۲ میلیارد تومان وجوه مازاد دریافتی تحت عناوین سود نقدی، کارمزد و ... به حساب مشتریان، وجود دارد، گفت: ۱۹۷ میلیارد تومان از دو شرکت خودروساز به حساب مشتریان عودت داده می‌شود.

وی افزود: در حوزه دارو‌های کرونا در بیمارستان شهدای تجریش، ۱۸ میلیارد تومان دارویی که قصد فروش آنرا به بازار ازاد داشتند کشف کردیم.

رئیس سازمان بازرسی گفت: در سند تحول یکی از ماموریت‌هایی که به سازمان بازرسی محول شده است ایجاد سامانه‌ای تحت عنوان سامانه تکالیف اجرایی است که رصد آن توسط سازمانی بازرسی است که تا خرداد ۱۴۰۱ یک بایستی این سامانه آماده شود.

وی افزود: تمامی دستگاه‌ها باید اقدامات خود را که قابلیت رصد دارد با این سامانه منطبق کنند.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان ادامه داد: بخش قابل توجهی از گزارش‌های ما حاوی پیشنهاداتی برای دستگاه هاست  و درصد بالایی از پیشنهادات ما حدود ۸۰ درصد اجرایی شده است و بخشی که اجرا نشده است پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ۲۴ درصد از برنامه‌های ما در ارتباط با حمایت از تولید بوده است، گفت: در نتیجه حمایت سازمان بازرسی از تولیدکننده‌ها ۳۱۰ واحد تولیدی، افزایش تولید داشتند.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان ادامه با اشاره به راه اندازی ۲۷۳ واحد تولیدی و جلوگیری از تعطیلی ۵۸۲ واحد ادامه داد:  ۱۰ واحد تولیدی اقاله تملیک توسط بانک شده اند و همکاران ما از ۸۵۱ واحد تولیدی بازدید داشتند.

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ برنامه مسئله محور را تصویب کردیم که در حال اجرا در سراسر کشور است و بیش از سه هزار سامانه موثر دستگاه‌های اجرایی را شناسایی کردیم، به ۵۰۰ سامانه دسترسی پیدا کرده ایم.

وی با بیان ینکه هنوز راه طولانی داریم که بتوانیم به سمت هوشمندسازی بازرسی و نظارت‌های الکترونیکی برویم که به جد آنرا دنبال می‌کنیم به تشریح نمونه‌هایی از اقدامات اثر بخش سازمان بازرسی کل کشور پرداخت و گفت: جلوگیری از پرداخت ۳۵۲ میلیون دلار شرکتی که حق آن شرکت و سرمایه گذار نبوده است که به وزارت نفت بازگردانده شده است.

رئیس سازمان بازرسی افزود: جلوگیری از پرداخت من غیرحق مربوط به شرکت مهندسی توسعه گاز ایران به مبلغ ۸۰ میلیون دلار و شناسایی کالا‌های راکد در انبار‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان؛ که در چرخه بهره برداری قرار گرفت.

حجت‌الاسلام حسن درویشیان ادامه داد: از تضییع حقوق شهرداری تهران در فروش قدر و سهم خود، فقط در سه قرارداد به ارزش ۱۱۹۰ میلیارد تومان جلوگیری  شده و در حوزه اقدامات پیشگیرانه و اجرایی، پیگیری قلع و قمع ساخت و ساز‌های غیرمجاز در حوزه آبریز رودخانه جاجرود به مساحت ۴۱ هزار و ۷۰۰ متر به ارزش تقریبی ۵۶ میلیارد تومان اقداماتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: جلوگیری از تغییر کاربری ۳ میلیون مترمربع از اراضی با تلاش‌های سازمان بازرسی

انتهای پیام/

برچسب ها: رئیس سازمان بازرسی داروی کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس سازمان بازرسی داروی کرونا رئیس سازمان بازرسی میلیارد تومان واحد تولیدی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۶۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست

شرکت نیسان نیز در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۲۴، چهار خودروی کانسپت را رونمایی کرده است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست و تمرکز‌ عمده شرکت ها به ارائه تکنولوژی های جدید برقی است.

به گفته تولیدکنندگان چینی همه به دنبال جدیدترین فناوری‌ها در هوشمندسازی و خودروهای برقی هستند. اگر به این نمایشگاه سری بزنید دیگر در مورد خودروهای برقی شک نخواهید کرد، زیرا این در واقع آینده نیست، بلکه همان چیزی است که در حال حاضر در حال وقوع است.

ازدحام جمعیت غرفه‌های تولیدکنندگان چینی و خارجی قابل توجه هست اما اقبال بیشتر از آن خودروهای برقی در قالب کانسپت های جدید است که تمایل بازدیدکنندگان رو برای بررسی خودروها بیشتر کرده است.
شرکت های نیسان و اینفینیتی چند سالی است که در حوزه تولید خودروهای برقی حضور پررنگی دارند و اینفینیتی به دنبال طیف وسیعی از مدل‌های جدید در سبک بدنی آشنا و آینده‌نگر است.

این خودروساز لوکس اخیراً چهار مدل از محصولات جدید خود را معرفی کرد و اعلام نموده تا سال 2030 به یک شرکت تمام الکتریکی تبدیل خواهد شد.

در نمایشگاه خودروی پکن نیز این شرکت یک کانسپت که دارای اشکال آشنا با لمس های آینده نگرانه است را معرفی کرده است که در خط تولید فعلی خودروساز دیده نمی شود.

کانسپت Vision Qe اینفینیتی، دیدگاه خود را از سدان مدرن و عناصر نوری منحصربه‌فرد گرفته است .

شرکت نیسان نیز در نمایشگاه خودرو پکن 2024، چهار خودروی کانسپت را رونمایی کرده است.

این خودروها شامل دو سدان به اسامی ایوو و ایپوک و دو شاسی‌بلند یعنی اپیک و اِرا، ثمره همکاری نیسان با شریک چینی یعنی دانگ فنگ است.

بنابر اعلام خودروساز ژاپنی، نمونه نهایی این خودروها از سال 2026 به روی خط تولید می­‌رود. نیسان انتظار دارد که به کمک این محصولات جدید، بتواند فروش سالیانه خود را به 200 هزار دستگاه برساند.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • تویوتا به دنبال فرصت در آفریقا
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود