Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:35:58 GMT

برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۰۵۹۵

برنامه عملیاتی زنجیره ارزش پوشاک تدوین شد

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «مهدی صادقی نیارکی» در جریان افتتاح نخستین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی زنجیره ارزش پوشاک (مدکس) در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، افزود: برنامه‌ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پوشاک یکی از مهمترین اولویت‌های وزارت صنعت در افق ۱۴۰۴ است و در این راستا برنامه عملیاتی با حضور تشکل‌های تخصصی تدوین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزایش ظرفیت تولید پوشاک، توسعه صادرات و ساماندهی بنگاه‌های خرد و متوسط در این صنعت را از جمله مهمترین سرفصل‌های این برنامه عنوان کرد.

صادقی‌نیارکی ادامه‌داد: تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت و مقابله با پدیده قاچاق از دیگر محورهای مورد اشاره در این  برنامه عملیاتی است.

در این نمایشگاه تخصصی حوزه‌های مختلف عرصه پوشاک اعم از صنایع نساجی (ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و چاپ و تکمیل کالاهای نساجی)، طراحی، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته، دستگاه‌های ریسندگی و بافندگی، تولید، تعمیرات و نگهداری، صنایع وابسته، چرم، سراجی، کفش حضور فعال دارند.

به گزارش ایرنا، برگزار کنندگان نمایشگاه مُدِکس، آن را فرصتی برای تولیدکنندگان، صاحبان فن‌آوری تولید پوشاک، برندها و طراحان این صنعت می دانند که محلی برای تبادل دانش و تکنولوژی میان صاحبان صنف پوشاک و صنعت است.

این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۳ مهرماه در محل دائمی مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب دایر است.

شهرآفتاب یک مجموعه نمایشگاهی است که محل برگزاری نمایشگاه های بین‌المللی نیز هست.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت پوشاک مهدی صادقی نیارکی صنعت نساجی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت پوشاک وزارت صنعت معدن و تجارت پوشاک صنعت نساجی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برپایی نمایشگاه‌ ایران اکسپو فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است، گرچه تعدادی از آنها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

غلامعلی حیدری امروز، ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ و بازدید از غرفه استان اظهار کرد: حضور در این گونه نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌های استان و محصولاتی که در قالب زنجیره ارزش قرار گرفته‌اند، است.

وی افزود: باید محصولات دیگر در زنجیره ارزش قرار گیرند تا از این طریق اشتغال ایجاد شود.

حیدری تاکید کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها فرصتی مناسب برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی است گرچه تعدادی از آن‌ها آمادگی خود را در امر سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرده‌اند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور نمایشگاه زنجیره‌های ارزش است، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری به صورت علمی روی بحث بادام و آبزیان کار کرده است که می‌توان این اقدام را گسترش داد تا در امر صادرات و ایجاد اشتغال موثر واقع شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • نزدیک به ۷۰۰ همت برنامه سرمایه‌گذاری در استان فارس تعریف شده است
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • تقویت زنجیره های ارزش محصولات کشاورزی مازندران
  • زنجیره های ارزش کشاورزی در مازندران تقویت شود
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است