Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@08:31:12 GMT

زخم‌های نشمرده یک جانباز افشا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۰۸۹۴

زخم‌های نشمرده یک جانباز افشا شد

«زخم‌های نشمرده» خاطرات آزاده جانباز مدافع حرم، حاج جعفر عباس‌نژاد با قلم حسین غفاری منتشر شد.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حاج جعفر عباس‌‏نژاد در پی شدت گرفتن جراحات وارده در جنگ، به‏‌خصوص دوران اسارت، و نیز جبهۀ سوریه در سالروز وفات آن بانوی صبر و مقاومت و ایستادگی دعوت حق را لبیک گفتند و به یاران شهیدشان پیوست و بسیاری از خاطرات همراه با ایشان چهره در نقاب خاک کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش‌‏های حسین غفاری، رزمنده و محقق و نویسنده دفاع مقدس و از دوستان نزدیک حاج جعفر، جمع‌آوری خاطرات و زندگی‌نامه این شهید آغاز شده و طی تلاش پنج‏ماهه و بیش از بیست ساعت مصاحبۀ انفرادی و گروهی با دوستان، آشنایان، اقوام، و هم‌رزمان حاج جعفر عباس‏نژاد و البته تحقیقات جانبی بسیار دقیق نویسنده در کنار تلاش‌های مسئولان محترم ادارۀ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌‏های دفاع مقدس آذربایجان غربی برای مصاحبۀ اولیه در بخشی از خاطرات ایشان این مجموعه مدون و آماده چاپ و انتشار شده است.

مصاحبه، تحقیق، و ثبت و ضبط خاطرات مرحوم جعفر عباس‌‏نژاد با همکاری آقایان محرم تیزکار، برادران مجید، حمید، حبیب، و باقر نجف‏‌پیر، داود چکمه‏‌دوزی، ابراهیم عصمت‏لو، نادر فتورایی، جعفر جلیل‏‌پور، مرتضی سخی‌‏نیا، مرتضی خلیل‌‏زاده، کمال نعمتی، مهدی توتونچیان، و سرکار خانم ناهید نجف‏‌پیر (همسر مرحوم حاج جعفر عباس‌‏نژاد) انجام گرفته است.

منبع: روزنامه کیهان

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اسرای جنگ تحمیلی اسرای دفاع مقدس 8 سال جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ این جشنواره دو روز با میزبانیِ دشت مغان در شهرستان بیله سوار میزبان طوایف عشایر از مناطق مختلف داخل و خارج از کشور بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • افشا شد: قول‌های بارسا به ژاوی چه بود!‏
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • انجام ۲۰ دقیقه بازی تتریس می تواند از ابتلا به اختلال اضطراب پس از حادثه جلوگیری کند
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • خاطرات جانباز آزاده‌ای که چهره سال هنر انقلاب فارس شد