Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه سفر به سردشت از بازداشتگاه این شهرستان بازدید کرد. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در ادامه سفر به سردشت از بازداشتگاه این حوزه قضایی بازدید کرد.

در این بازدید که حاتمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان،محمدپور ومحمدزاده معاونین دادگستری استان ،رئیس و دادستان وقضات سردشت عتباتی را همراهی می‌کردند وی در جمع مددجویان حاضر شد،به درخواست‌های آنان رسیدگی ودستورات لازم را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به وعظ واندرز زندانیان پرداخت و مددجویان را به زندگی سالم وبه دور از بزهکاری دعوت و در خصوص عواقب ادامه این نوع رفتار‌ها به مددجویان تذکر داد وسپس از قضات حاضر خواست تا با بررسی پرونده آن‌ها مساعدت‌های قانونی را برای آزادی واستفاده از مرخصی را برای زندانیان دارای استحقاق معمول نمایند.   بیشتر بخوانید: بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از زندان سلماس   انتهای پیام/ برچسب ها: بازدید از زندان دستگاه قضایی آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بازدید از زندان دستگاه قضایی آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ پاسدار نجمی در این نشست از کارگران به عنوان مدافعان تولید در خط مقدم یاد کرد و گفت: بخش تولید با همت و تلاش کارگران به عنوان بازوان توانمند اقتصاد کشور در شرایط تحریم‌های ظالمانه در مقابل دشمن ایستادگی کرده و به خودکفایی رسیدند.   جانشین فرمانده سپاه شهدا افزود: علیرغم وجود مشکلات اقتصادی، تشکلات کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی همواره در کنار دولت و همراه با اهداف نظام عمل کرده اند.   دهقانی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست گزارشی از فعالیت‌های این اداره کل در یکسال گذشته ارائه کرد.

دیگر خبرها

  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • بازدید معاون امور مجلس وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی از قلعه بدلبو ارومیه
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری یکی عضو شورا و رییس اداره دولتی این شهر
  • دستگیری یکی از اعضای شورای شهر سردشت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری استان