Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جان کربی سخنگوی وزارت دفاع آمریکا در تازه ترین کنفرانس مطبوعاتی پنتاگون مدعی شد که واشنگتن-بغداد همچنان سرگرم گفتگوهای فنی در باب آینده شراکت امنیتی هستند که حول محور مبارزه با داعش وجود دارد.

وی در این باره افزود: از چشم انداز امنیتی، همچنان با دولت عراق و نیروهای امنیتی این کشور در راستای تلاش برای اعمال فشار بر داعش، مشارکت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله در مرکز توجه است و برای همین است که آنجا هستیم و همچنان برای تصمیم گیری درباره آینده این مشارکت، با طرف عراقی گفتگوهای فنی را ادامه می دهیم.

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ماه جولای مدعی شد که ماموریت رزمی نیروهای آمریکایی تا پایان سال جاری میلادی به اتمام می رسد و از ۳۱ دسامبر به بعد، آنها فقط خدمات آموزشی در باب مبارزه با تروریسم ارائه می دهند. در حال حاضر، دو هزار و ۵۰۰ نظامی آمریکایی در عراق حضور دارند.

کد خبر 5326427 مریم خرمایی

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا جان کربی عراق داعش عراق ایالات متحده امریکا انتخابات عراق افغانستان روسیه رژیم صهیونیستی اتحادیه اروپا سوریه طالبان فلسطین لبنان تایوان ایران طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری آناتولی، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی این کشور ۴۱ نفر را به اتهام ارتباط با «داعش» بازداشت کردند.

وی گفت که این بازداشت‌ها طی عملیات نیروهای امنیتی ترکیه در ۱۲ استان این کشور صورت گرفته است.

وزیر کشور ترکیه دوشنبه هفته جاری نیز اعلام کرده بود که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشور خود با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • تأکید عراق بر پایبندی به توافق امنیتی با ایران
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • سرکوب معترضان حامی فلسطین در فرانسه
  • نگرانی پنتاگون از «تقویت» روابط روسیه و کره‌شمالی
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند