Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت : سیزدهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان امسال به صورت حضوری با مشارکت اقشار مردمی شهر دارالمؤمنین همدان و با رعایت دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کرونا برگزار می‌شود.

 بنیامین قوام‌پور در گفت‌وگو با ایسنا ، بیان کرد :در سال گذشته با توجه به شرایط پیک کرونا و محدودیت‌های موجود باعث شد که مراسم یادواره شهدای گمنام را به صورت ترکیبی (نیمه حضوری و مجازی ) برگزار و ضبط کنیم و از طریق سیمای همدان هم به پخش برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوام پور یادآور شد: از اواسط مهرماه کمیته‌های هشت گانه یادواره چیده شده و چندین جلسه با ادوار بسیج و صاحب نظران برگزار شد و بنا داریم جلساتی با تشکل ها و کانون های فرهنگی دانشگاه داشته باشیم و از ایده ها و پیشنهادات و همکاری آنان بهره مند شویم.

مسئول بسیج دانشجویی در ادامه افزود : بسیج دانشجویی به عنوان مادر تمام تشکل های دانشجویی آغوش خود را به سوی تمامی دلدادگان و دوست داران مراسم یادواره شهدای گمنام دانشگاه باز می‌کند و پذیرای حضور آنان در خادمی شهدا خواهیم بود.

وی یادآور شد : تمامی تلاش ها بر این خواهد بود تا مراسم یادواره سال‌جاری با مشارکت حداکثری دانشجویان و اتفاقات جدید و رو به جلو در نحوه اجرای برنامه یادواره لحاظ شود.

قوام پور در رابطه با محل برگزاری یادواره شهدای گمنام ، اظهار کرد :با توجه به استقبال بی نظیر مردم که هر ساله یادواره های دانشگاه آزاد همدان را پرشور تر از گذشته می کنند، مطمئنا در یک فضایی بزرگ تر از مسجد دانشگاه خواهد بود و تمامی تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب مهمانان در شب یادواره از مناطق مختلف شهر همدان در حال برنامه‌ریزی است.

وی اشاره‌ای به زمان برگزاری یادواره شهدای گمنام کرد و گفت: فعلا نمی‌توان تاریخ دقیق را اعلام کرد اما به احتمال زیاد این مراسم در بازه زمانی اواخر آبان تا اواسط آذرماه برگزار می‌شود.

قوام‌پور به برنامه‌های اجرایی شده این نهاد اشاره‌ای کرد و افزود : از اواخر تابستان سال‌جاری، گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تصمیم گرفتند اردوی جهادی خود را در روستای حسن ابدال که از توابع بهار است برگزار کنند.

وی افزود : گروه جهادی شهید سید میلاد مصطفوی با همکاری کانون هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی همدان  قصد سرکشی و غربالگری را برای وضعیت سلامت مردم در این روستا را داشتند.

مسئول بسیج دانشجویی با بیان اینکه حوزه فعالیت جهادگران در سه بخش عمرانی، سلامت و فرهنگی تقسیم می‌شود ، تصریح کرد : در بخش عمرانی اقدام به تکمیل یک واحد خانه مسکونی و کمک در دیوار کشی مسجد روستا انجام شد و در بخش سلامت هم که با همکاری دانشجویان دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد شکل گرفت، باعث شد غربالگری را برای سلامت مردم این روستا انجام دهند  و مطالبه آب شرب روستا به مطالبه جدی بسیج دانشجویی از فرماندار بهار و مسئولین مربوطه شکل گرفت.

وی به بخش فرهنگی و آموزشی برنامه اشاره کرد و گفت : گروه جهادی شهید مصطفوی که با حضور پر رنگ واحد خواهران بسیج دانشجویی برپا شد مورد استقبال بی سابقه مردم روستا قرار گرفت که شامل ؛ مشاوره خانواده به بانوان روستا، برگزاری کلاس‌های متنوع فرهنگی و مهارت‌آموزی به زنان، دختران و نوجوانان روستا شد.

قوام‌پور در ادامه گفت: در قسمت برادران نیز با حضور طلبه روحانی و دانشجویان کانون هلال احمر دانشگاه حلقه‌های صالحین و آموزش امداد و نجات ویژه جوانان و نوجوانان روستا برگزار شد و گروه جهادی شهید مصطفوی در ادامه فعالیت‌های جهادی خود قصد شناسایی ماهانه روستاهای محروم ، پیگیری مشکلات آنان و همچنین با همکاری کانون هلال احمر دانشگاه آزاد روستاهای همدان را ماهانه غربالگری سلامت خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بسيج دانشجويي یادواره شهدا دانشگاه آزاد اسلامي یادواره شهدای گمنام بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یادواره هشت شهید دانشجومعلم فرهنگیان لرستان امروز دهم اردیبهشت با حضور جمعی از دانشجویان، مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا در پردیس علامه طباطبایی این دانشگاه برگزارشد.

سردار محمد علیپور، جانشین فرماندهی سپاه حضرت ابالفضل (ع) لرستان در این مراسم برگزاری یادواره شهدای دانشجومعلم را گامی مهم برای الگوسازی شهیدان در جوامع دانشگاهی دانست که در تربیت و رشد افکار جوانان و ارزش‌های دینی تأثیر بسزایی دارد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های گرانقدر چند شهید دانشجومعلم پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان استان تجلیل شد.

لرستان ۳۹ شهید دانشجو تقدیم انقلاب کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری