Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  محمد شریف ابراهیمی دادستان مرکز استان سمنان ابراز داشت: نظر به موضوعات و مشکلات به وجود آمده در خصوص سنگ فرش خیابان امام (ره) سمنان با سازمان بازرسی استان مکاتبه شد تا در خصوص پرونده این خیابان از سازمان‌های ذیربط از ابتدای تبدیل و تغییر ورود کرده و بررسی کنند آیا ایجاد خیابان مذکور برحسب نظرات و طرح‌های کارشناسی بوده است یاخیر؟ و همچنین هزینه‌های اعلام شده باهزینه‌های مصرف شده مطابقت دارد یاخیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: هم چنین در مکاتبه دادستان مرکز استان با سازمان بازرسی استان سمنان آمده است نظر به مصوبه شورای ترافیک مبنی بر عدم بازگشایی خیابان و بازگشایی خودسرانه این خیابان توسط شورای شهر و شهرداری چنانچه اقدام‌های غیر کارشناسانه و عجولانه موجب تضییع اموال و از بین رفتن وسایل مورد استفاده شده است مراتب مستند اعلام تا پیگیری‌های قضایی صورت گیرد.
مدعی العموم مرکز استان سمنان ضمن تاکید به سازمان بازرسی مبنی بر بررسی دقیق این پرونده خاطر نشان کرد: به مسئولان شهرستانی متذکر می‌شود که اقدام‌های خویش را بر مدار قانون عملیاتی کنند و از هرگونه عمل یا اقدامی که در حیطه اختیارات قانونی آنان نمی‌باشد پرهیز کنند.

او  افزود: هر اقدامی که خلاف قانون باشد و موجب بی نظمی و تضییع اموال دولتی و عمومی شود قابلیت پی­گیری‌های قانونی بعدی را دارد و این دادستانی با این موضوعات برخورد قانونی خواهد کرد.

عملیات عمرانی و تغییر کاربری خیابان امام (ره) سمنان به پیاده‌راه سنتی از روز‌های ابتدایی سالجاری با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی آغاز شد. این خیابان به طول حدود ۵۵۰ متر با اصلاح امکانات زیرساختی آب و فاضلاب و دیگر خدمات، در طراحی جدید به پیاده‌راه تبدیل و ورود خودرو به آن نیز ممنوع شد.

در روز‌های اخیر بازگشایی پیاده راه به روی خودرو‌ها با دستور مستقیم رئیس شورای اسلامی شهر سمنان واکنش‌های زیادی را در بین شهروندان به خصوص در فضای مجازی به وجود آورده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازسازی جاده خیابان امام مرکز استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی شهرستان رشت از پلمب یک مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز توسط ماموران پاسگاه انتظامی لاکان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی امروز، ۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران پاسگاه انتظامی لاکان به همراه نماینده اداره بهزیستی از یک مرکز ترک اعتیاد در سطح حوزه استحفاظی بازدید کردند، افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته غیرمجاز بودن فعالیت این مرکز برای پلیس محرز و با هماهنگی قضائی نسبت به پلمب و جلوگیری از ادامه فعالیت آن اقدام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از انتقال ۱۰ معتاد که به اجبار در این مکان نگهداری می‌شدند، به مرکز بازپروری و ترک اعتیاد مجاز خبر داد و گفت: متصدی ۴۸ ساله این مرکز به دلیل انجام موارد متعدد تخلف و پذیرش بدون مجوز افراد پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس و با تاکید بر نظارت مستمر پلیس بر واحدهای صنفی و برخورد قانونی با متخلفان از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه در اماکن عمومی از سوی افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا نسبت به برخورد قانونی با خاطیان اقدام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • دستور بارگیری قریب به ۲۰۰۰ موتور سیکلت توقیفی بدون صاحب به مرکز کرمان صادر شد  
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان