Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آئین استقبال از قهرمانان مسابقات جهانی کشتی با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه حمایت جدی از ورزش و ورزشکاران باید در دستور کار مدیران استان قرار بگیرد، گفت: کسب دو مدال طلا و یک مدال برنز توسط جوانان فارس در مسابقات جهانی کشتی فرنگی نروژ بار دیگر ظرفیت و استعدادهای درخشان این استان در حوزه ورزش قهرمانی را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جوانان کشتی گیر قهرمان نمونه ای از استعدادهای بی شمار فارس هستند، گفت: پرورش استعدادها در حوزه ورزش نیازمند عزم جدی و حمایت مسئولان ارشد فارس و پیگیری مستمر این موضوع توسط مدیران حوزه ورزش در سراسر استان است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه ترویج فرهنگ ورزش یکی از راهکارهای ایجاد اُمید و نشاط در جامعه است، گفت: قهرمانی جوانان برومند فارس شادی فزاینده ای را برای مردم این خطه بخصوص جامعه ورزش استان فراهم آورده که استقبال باشکوه و پرشور مردم از این جوانان گواه این موضوع است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه ورزشکاران و تیم های ورزشی استان فارس این ظرفیت را دارند که در زمینه ورزش حرفه ای و قهرمانی در سطح کشور و جهان بدرخشند، خاطرنشان کرد: پیش نیاز این موضوع تحول نگاه مسئولان استان نسبت به مسئله مهم ورزش و تلاش بیش از پیش آنان برای پرورش استعدادهای جوان فارس است.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس کشتی گیران فارسی قهرمان مسابقات قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد

حسین جعفری روز سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس مرکز تحقیقات، آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان، گفت: یافته های تحقیقاتی و انتقال دانش باید به عرصه کشاورزی نفوذ کند و مراکز تحقیقاتی باید بتوانند این انتقال را تقویت کنند.

وی گفت: تقویت شرکت های دانش بنیان ضروری است و مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت و هدفمند شود تا خلق ثروت از دانش صورت گیرد.

این مسوول با بیان اینکه از ماموریتهای مهم حوزه تحقیقات کشاورزی موضوع دانش بنیان کردن و ارتقای بهره وری در این بخش است، گفت: همچنین ماموریت اصلی همکاران ما در مراکز تحقیقاتی باید حل مشکلات اساسی حوزه کشاورزی استان باشد و با همراهی و تقویت بخش خصوصی برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت چشم انداز سند امنیت غذایی، گفت: در این سند که با همکاری و مشارکت بیش از ۳۰۰ نفر از اساتید، محققان و صاحبنظران تنظیم شده،‌ بهره وری از سایر منابع پایه از جمله کاهش مصرف آب در تولیدات کشاورزی مورد تاکید قرار گرفته است.

این مسوول بیان کرد: امنیت غذایی اهمیت بسیار زیادی دارد و بستری برای همه امنیت ها به شمار می رود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این مراسم به اهمیت نقش دانش در ارتقای بهره وری در حوزه کشاورزی اشاره و تاکید کرد: اتفاقات خوب و بسیار مهمی از ابتدای انقلاب در بخش کشاورزی رقم خوده است و باید اتفاقات خوبی نیز در آینده در این بخش رقم بخورد.

روح اله حسنی تصریح کرد: حوزه کشاورزی از خصوصی‌ترین بخشهای اقتصادی است و نقش دانش در ارتقای بهره وری در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد.

حسنی با بیان اینکه انتقال علم و دانش باید در راهبرد افزایش محصولات سالم مورد استفاده قرار گیرد، افزود: نقش تحقیقات در عرصه هایی از جمله حوزه گندم بسیار اثرگذار است و باید فرمول های افزایش تولید به دست کشاورزان برسد و نقش بخش خصوصی در این موضوع می تواند موثر باشد.

در پایان این مراسم از زحمات نادر عباسی رئیس پیشین مرکز تحقیقات، قدردانی و محمدرضا عظیمی به عنوان رئیس جدید مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان زنجان معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی 
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد