Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته در چارچوب هفته چهارم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم ملی کشورمان مقابل تیم ملی کره جنوبی به تساوی یک بر یک رسید.

در این مسابقه، سون هئونگ مین تک گل کره‌ای ها را به ثمر رساند و توانست سرانجام مقابل ایران گلزنی کند.

گلزنی او به تیم ملی کشورمان باعث شد تا سایت گل در گزارش خود به تمجید از این بازیکن بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از ۱۲ سال بازی سرانجام توانست در آزادی مقابل تیم ملی ایران به گل برسد.

گل کره‌ای نوشت: سون پس از ۱۲ سال مقابل ایران در ورزشگاه آزادی، جایی که به آن جهنم گفته می‌شود، گلزنی کرد و این طلسم را شکست. او ۱۲ بار مقابل ایران در این ورزشگاه بازی کرده بود ولی همیشه ناموفق بود تا اینکه در این مسابقه به گل رسید.

سایت گل در گزارشی دیگر به نقش بزرگ «کیم مین جائه» در خط دفاعی اشاره کرد و او را «هیولا» نامید. این سایت نوشت که این مدافع کره‌ای بار دیگر نشان داد که چقدر کیفیت بالایی دارد و می‌تواند مقابل خط حمله آماده ایران مقابله کند.

در گزارش پیش از بازی (اینجا بخوانید) نوشتیم که «کیم مین جائه» در باشگاه فنرباغچه نیز نمایش بسیار خوبی داشته و توانسته به یکی از عناصر مهم در این تیم لقب بگیرد.او در دیدار قبلی کره جنوبی نیز مقابل لبنان به بهترین بازیکن تیم نام گرفت.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود

لوئیز انریکه قول داد تیمش در بازی برگشت عملکرد بسیار بهتری خواهد داشت.

طرفداری | پاری سن ژرمن باز هم در دور رفت یک مرحله لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد. 

شکست 1-0 مقابل دورتموند در وستفالن همچنان امیدها را برای پاری سن ژرمن در هفته آینده زنده نگه داشته است. تیم لوئیز انریکه پس از نیمه اول کابوس‌وار، در چهل و پنج دقیقه دوم عملکرد خوبی داشت و اگر فرصت‌سوزی خط حمله نبود می‌توانست به یک تساوی دست یابد. سرمربی اسپانیایی در اولین واکنش به بازی مقابل دوربین کانال پلاس گفت:

فوتبال همین است. بازی متعادلی بود اما 

می‌دانستیم که کار آسانی نخواهد بود. بازیکنان پاری سن ژرمن کمی تحت تاثیر جو قرار گرفته بودند. ما تیر دروازه را هدف قرار دادیم و موقعیت‌هایی را ایجاد کردیم. در پاریس بسیار قوی خواهیم بود و هوادارانمان از ما حمایت خواهند کرد

. چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت که اتفاق بسیار خوبی است. امروز ما ترجیح می‌دادیم در شرایط بهتری باشیم. 

مصدومیت لوکاس هرناندز؟ هنوز خبر جدیدی در مورد وضعیت او نداریم، به نظر نمی‌رسد خیلی مثبت باشد، اما باید منتظر نظر پزشکان باشیم. نمی‌توانیم بگوییم که او به بازی برگشت خواهد رسید یا نه.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • گزارش ماندی نایت راو 29 آوریل؛ از اژدها تا هیولا /اخبار WWE
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • طارمی پرتغالی، فرعون فروشی و اولین شوک به استقلال!