Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعتبار اختصاص یافته ۱۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی و ترمیم خسارت وارده به تأسیسات و زیرساخت‌های زیربنایی شهرستان گناوه است.

وی افزود: این اعتبارات در حوزه‌های تقویت و اصلاح شبکه‌های برق، آب روستایی، تکمیل کانال‌های دفع آب‌های سطحی روستاهای مال قائد و محمدصالحی، ابنیه فنی راه‌ها و پل در مسیر کمربندی واقع در محدوده مرقد سیدرضا هزینه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گناوه بیان کرد: در زمینه جبران خسارات وارده از زلزله به منازل مسکونی که عمده آنها در بخش مرکزی بوده است، تسهیلات از طریق بنیاد مسکن پرداخت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سیل آذرماه ۹۹ و زلزله فروردین سال جاری حوادث غیرمترقبه که خساراتی به شبکه‌ها و تأسیسات زیربنایی آب، برق و منازل مسکونی و راه‌ها در شهرستان گناوه وارد کرد.

مهرجو اضافه کرد: خسارات وارده از دو حادثه غیرمترقبه سیل و زلزله در شهرستان گناوه پس از برآوردهای صورت گرفته برای تأمین اعتبار به استان منعکس شد.

کد خبر 5326518

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه زلزله غلامرضا مهرجو بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا هفته ناجا کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرگان نیروی انتظامی شیوع کرونا هفته نیروی انتظامی عکس استانها ایلام شیراز شهرستان گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: امسال ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز و نوسازی ناوگان شهرداری اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، عباس خسروانی ظهر امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز بروزتر ین دستگاه‌ها در اختیار شهرداری اراک است.

وی با بیان اینکه شورای ششم برنامه محور است و از انجام فعالیت سلیقه‌ای اجتناب می‌کند افزود: در این دوره شورا بر اساس برنامه امور شهری را پیگیری می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: امسال ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز و نوسازی ناوگان شهرداری اختصاص یافته است.

خسروانی از ایجاد مثلث حسابرسی در شهرداری خبر داد و افزود: حسابرسان داخلی در شهرداری برای جلوگیری از تخلفات داخلی فعالیت می‌کنند و در کنار ایجاد این مثلث، اداره حسابرسی داخلی نیز احیا و فعال شد و با این اقدام شاخص از بروز بسیاری از تخلفات جلوگیری شده است.

وی ادامه داد: شورا در یک اقدامی ارزشمند دیگر حسابرسی مستقل را تشکیل داد و با کمک گرفتن از اساتید خبره دانشگاهی بر مسائل مالی و اسناد شهرداری به طور دقیق نظارت می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک از جمع‌آوری سه هزار و ۸۰۰ سند املاک شهرداری خبر داد و گفت: پیش از فعالیت این دوره از شورای شهر، در اراک ۶۰۰ سند به نام شهرداری ثبت شده بود که با مجموع پیگیری‌های انجام شده، امروز سه‌هزار و ۸۰۰ سند به ثبت رسیده و این اقدام ارزشمند در این دوره انجام شده است.

خسروانی ادامه داد: آغاز طرح ممیزی املاک هم از پیگیری‌های این دوره از شورای شهر است، در این طرح املاک شهرداری و شهری شناسایی، متراژ تراکم و طبقه در سامانه بارگذاری می‌شود و به این ترتیب از بروز تخلف معماری و شهرسازی جلوگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه منبع درآمد پایدار برای شهرداری اراک از طریق طرح ممیزی املاک ایجاد شده است خاطرنشان کرد: از طریق این طرح بخشی از املاک شهرداری اراک شناسایی و بخشی از این اسناد در مرحله تهیه سند تک برگی قرار دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: این دوره از شورا ۱۷ اقدام شاخص و مهم در بخش محیط زیست انجام شده است.

خسروانی افزود: بر اساس مصوبه این دوره از شورای اسلامی شهر اراک، درآمد حاصل از عوارض آلایندگی باید به صورت مشخص تنها در بخش محیط زیست هزینه شود و شهرداری نمی‌تواند از این بودجه در بخش حقوق، هزینه و سایر موارد استفاده کند.

وی گفت: تهیه شناسنامه باغ‌های اراک، افزایش جریمه قطع غیر قانونی درخت، اجرای طرح بزرگ انتقال پساب اراک، خریداری یک‌هزار و ۸۰۰ سطل زباله مکانیزه از جمله اقدامات این دوره در بخش محیط زیست شورای شهر اراک است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اینکه شهرداری این شهر در نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی تحولات چشمگیری ایجاد کرده است تصریح کرد: در این دوره مدیریت شهری ۲۹ هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال ماشین‌آلات شهرداری در سال نخست فعالیت خریداری کرد و در سال گذشته سه‌هزار میلیارد ریال و سال جاری یک‌هزار و ۲۲۰ میلیارد ریال برای تجهیز و نوسازی ناوگان شهرداری اختصاص یافته است.

خسروانی، اتمام مطالعه مدیریت پسماند اراک، لایروبی قنات‌ها، رسیدگی به وضعیت کشتارگاه اراک با اختصاص ۴۸۰ میلیارد ریال اعتبار و خریداری دستگاه پیش‌سردکن را از جمله اقدامات زیست محیطی شورا برشمرد.

وی، خریداری دستگاه سنجش آلودگی هوا با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار، راه‌اندازی و مناسب‌سازی سرویس‌های بهداشتی و لایروبی رودخانه‌های شهری اراک و ترمیم دیواره‌های فرسوده این مکان‌ها را از دیگر اقدامات محیط زیستی در این دوره شورای اسلامی شهر اراک اعلام کرد.

کد خبر 749825

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • معلم گناوه ای رتبه برتر جشنواره ایده های نو را کسب کرد
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت