Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:26:57 GMT

افزایش ناامنی غذایی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۲۴۵۵

افزایش ناامنی غذایی در آمریکا

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس با بررسی صدها اسناد بانک های غذایی در سراسر آمریکا به این نتیجه رسید که از شش ماه گذشته و با آغاز واکسیناسیون گرسنگی و ناامنی غذایی در آمریکا کاهش یافته اما نیازهای غذایی مردم همچنان در مقایسه با دوران قبل از همه گیری در سطح بالایی قرار دارد.

 کارشناسان مسائل امنیت غذایی هشدار می دهند که این وضعیت برای میلیون ها خانواده آمریکایی همچنان سست و شکننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ارشد عملیات سازمان «فیدینگ آمریکا» که یک شبکه ملی متشکل از بیش از ۲۰۰ بانک غذایی است،  در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس ضمن تایید این موضوع گفت ما همچنان نگران افزایش ناامنی غذایی هستیم.

این نگرانی به ویژه در حالی وجود دارد که سویه جهش یافته دلتای ویروس کرونا همچنین در سطح جهان مردم را مبتلا می کند.

بنابر گزارش آسوشیتدپرس، بانک های غذایی که با سازمان غیرانتفاعی فیدینگ آمریکا کار می کنند شاهد افزایش ۳۱ درصدی مقدار غذای توزیعی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ در مقایسه با میزان غذای توزیعی در ابتدای سال ۲۰۲۰ و قبل از آغاز همه گیری کرونا بوده اند.

رئیس بانک غذایی در واشنگتن دی سی در این زمینه گفت: کووید-۱۹ هنوز به هیچ وجه تمام نشده است و ما همچنان شاهد نیازهای غذایی مردم هستیم.

هیل نوشت: تحقیقات جدید نشان داده حتی بعد از همه گیری کرونا نیز تغییرات آب و هوایی می تواند به بروز قطحی و گرسنگی کمک کند.

پدیده ال نینو (چرخه آب و هوایی) باعث تغییر الگوهای آب و هوایی می شود که می تواند بیش از همه با افزایش دما، تاثیراتی منفی بر کشاورزی، بیماری های عفونی، درگیری های جهانی داشته باشد.  سازمان جهانی بهداشت به این نتیجه رسیده که وضعیت ال نینو سوتغذیه بین کودکان را تشدید کرده است.

در سال ۲۰۱۵ که پدیده های شدید ال نینو رخ داد کودکانی که بر اساس آستانه تعیین شده توسط سازمان جهانی بهداشت دچار کاهش وزن شدید بودند حدود ۶ درصد افزایش یافت که اساس تحقیقات انجام شده حدود ۶ میلیون کودک دچار گرسنگی را تشکیل می داد.

برچسب‌ها ویروس کرونا امنیت غذایی ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا امنیت غذایی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا امنیت غذایی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • دو عامل چاقی که دور از ذهن هستند
  • عجیب اما واقعی؛ وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • وزارت ورزش همچنان مالک استقلال و پرسپولیس!
  • استرس زیاد و کمبود خواب، وزن را افزایش می‌دهد
  • تورم ترکیه چقدر است؟
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • کمبود این ویتامین سبب لاغری می‌شود
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • غذارسانی به حیوانات محبت در حق آنها نیست
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند