Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:52:44 GMT

نسخه دستی تارا با ۴ ستاره وارد جدول کیفیت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۲۸۱۰

نسخه دستی تارا با ۴ ستاره وارد جدول کیفیت شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- تارا با گیربکس دستی در نخستین ارزشیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، طبق هدف کیفی تعیین شده از سوی ایران خودرو با چهار ستاره کیفیت وارد جدول شد.
دستیابی به سطح کیفی پنج ستاره برای محصول تارا اتوماتیک در بدو ورود به جدول ارزشیابی نیز از اهداف پیش روی این خودروساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظارت کیفی در تمامی فرآیندهای تولید محصولات ایران خودرو به ویژه محصول جدید تارا به صورت مستمر صورت می گیرد و کسب چهار ستاره در بدو ورود به جدول ارزشیابی در شرایط کنونی تحریمی، دستاورد مهمی به شمار می رود.
خودروساز بزرگ کشور،‌ در صدد است تا با استمرار اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت،‌ با قوت بیش‌تر مسیر بی پایان کیفیت را ادامه داده و با حفظ و ارتقای کیفیت در کنار تنوع محصولات، گام های موثری در افزایش رضایتمندی مشتریان بردارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی خودرو تارا تارا اتوماتیک محصولات ایران خودرو ربیع الاول علی اکبر یوسفی عزت الله مهرآوران محمدرضا گرایی میثم دلخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS

فوق ستاره آرژانتینی مرد اول تیمش در هفته‌های اخیر بوده‌است

طرفداری | بامداد امروز و در دیداری از هفته یازدهم رقابت‌های MLS فصل ۲۰۲۴، اینتر میامی میهمان نیو انگلند بود و با نتیجه قاطع ۴-۱ به پیروزی رسید. لیونل مسی با ثبت دو گل و یک پاس گل ستاره زمین بود و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیمش ایفا کرد، همچنین گل دیگر اینتر میامی نیز روی ریباند شوت ستاره آرژانتینی به ثمر رسید.

نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!

با گلزنی در بازی امروز، لیونل مسی با ۹ گل زده به صدر جدول گلزنان لیگ MLS صعود کرد، او همچنین با ارسال 4 پاس گل، سومین پاسور برتر لیگ نیز به حساب می‌آید. نکته جالب توجه این‌جاست که مسی در فصل جاری با مصدومیت‌های طولانی‌مدتی مواجه بوده و نتوانسته در تمام بازی‌های تیمش حضور پیدا کند، لذا ستاره آرژانتینی آمار ذکرشده را در تنها ۷ بازی به ثبت رسانده است. گفتنی است اینتر میامی با ۲۱ امتیاز، در صدر جدول MLS جای گرفته‌است.

صدرنشینی مسی در جدول آقای گلی
مسی همچنین بهترین بازیکن لیگ از حیث مجموع گل و پاس گل به حساب می‌آید

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • قیمت تولیدات ایران‌خودرو در بازار +جدول
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • (تصاویر) این ۲ خودروی جدید امسال وارد بازار ایران می‌شوند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • کاهش قیمت دلار و سکه در بازار تهران/ ارتباط شبه سوئیفت با ۱۰ کشور/ افت قیمت تارا، رانا و پژو ۲۰۷