Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله سبحانی مرجع تقلید شیعیان در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی کشور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی امنیت کشور را مرهون تلاش‌های این نیرو دانست

فرمانده نیروی انتظامی امنیت پایدار در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: اینکه مردم در جامعه احساس امنیت می‌کنند و به کار‌های روزمره خود می‌پردازند به خاطر وجود امنیتی است که نیروی انتظامی در کشور حاکم کرده است

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: در سایه امنیت مردم می‌توانند کار‌های خود برسند و ارزش نیروی انتظامی در این موضوع مشخص می‌شود

آیت الله سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت هم در دیدار فرمانده نیروی انتظامی این نیرو را اخلاق مدار و در راستای خدمت رسانی به مردم دانست و تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت نرم خویی نیروی انتظامی با مردم را شاخصه و وجه جدا کننده نیروی انتظامی کشور با پلیس دولت‌های غربی عنوان کرد و گفت: در صورتی که نیروی انتظامی ما در برخوردی هم با شخص صورت دهد از باب رحمت و رساله خود فرد وجامعه است نه از روی غرض ورزی و کینه توزی چرا که جلوی فساد بیشتر شخص را می‌گیرد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه نیروی انتظامی تنها نباید متخلفان برخورد با متخلفان اکتفا کند یادآورشد: نیروی انتظامی نگاهی اخروی دارد و با نگاهی پیشگیرانه سعی در هدایت مردم دارد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید فرمانده انتظامی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه موقت خمینی شهر در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به اینکه کشف حجاب حربه رضاخانی و مورد حمایت دشمن است، گفت: کوتاهی در برابر بی حجابی مورد رضایت خداوند نیست و مردم هم ملزم هستند در زمینه حجاب نیروی انتظامی را یاری کنند.
حجت‌الاسلام علی رهبر با تشریح ابعاد شخصیتی امام صادق (ع) افزود: امام صادق (ع) شخصیتی نبود که گوشه نشین باشد و اگر مردم آن زمان یاری می‌کردند ایشان برای برپایی حکومت اسلامی قیام می‌کرد.

نمازگزاران جمعه خمینی شهر در حمایت از طرح نور و اقدامات نیروی انتظامی در برابر بی حجابی شعار دادند.

دیگر خبرها

  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تحریم تسلیحاتی و تجاری اسرائیل
  • امیرعبداللهیان: نقش‌آفرینی دولت‌های مسلمان در بحران غزه در تاریخ ثبت می‌شود
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند