Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مرکز اورژانس تهران از بودجه بندی برای برنامه مرکز اورژانس تهران خبر داد و گفت: از شنبه گروه بودجه بندی را شکل می دهیم و ان شاء الله با کارشناسی خوب کار را انجام می دهیم.

به گزارش ایسنا صبح امروز مراسم معارفه رییس جدید مرکز اورژانس تهران برگزار شد و در این مراسم دکتر یحیی صالح طبری -رییس جدید مرکز اورژانس تهران- اظهار کرد: دوستان این پیشنهاد را در یک عملیات ضربتی و می توان گفت حمله از قبل پیش‌بینی نشده، دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اساسا جای پای بزرگان جای پا گذاشتن بسیار سخت است.

وی گفت: کار در این مرکز که بزرگان در آن کار کردند سخت است. با همه این عرایض پذیرفتم که به اورژانس تهران بیایم. در وهله اول آمدم برادر، شاگرد و دوست خوبی باشم و در کنار آن مدیر خوبی باشم.

صالح طبری گفت: بنده کارشناس محور هستم به این معنا که یک کارشناسی نظر کارشناسی بدهد و با هم بحث کارشناسی بکنیم. لباس سفیدی که تن ماست به ما این عزت و افتخار را می دهد که مردم از ما تقاضای امداد کنند.

وی ادامه داد: این لباس قداست دارد و باید قداست و حرمت آن را حفظ کنیم. ما هستیم که ارزش این لباس را حفظ می کنیم و به آن اهمیت می دهیم.

وی گفت: افرادی که نمی دانیم کیست و از ما توقع خدمات دارد. اگر این افراد را به عنوان مادر، برادر، پدر، خواهر و فرزند بدانیم، تمام مشکلات ما حل خواهد شد.

طبری افزود: اورژانس تهران ٢٢۶ پایگاه دارد که به طور متوسط روزی ٩ ماموریت سهم هر پایگاه است. ٩ ماموریتی که اگر به درستی انجام نشود موجب وقوع یک فاجعه برای یک خانواده می شود.

سرپرست اورژانس تهران با بیان اینکه اگر نتوانیم درست خدمات بدهیم یک خانواده دچار فاجعه می شود گفت: از سوی دیگر تکنسین باید حین ماموریت ذهنش متمرکز به ارائه خدمات دقیق و سریع به بیمار باشد.

وی گفت: نکته بعدی درباره وضعیت شغلی خود ما است که قانون هر چه بگوید ما تابع آن هستیم. اجرای بهره بری اگر به نفع تکنسین ها و مردم است باید اتفاق بیفتد و اگر ذهن کسی آرام باشد خدمت بهتری خواهد کرد.

طبری ادامه داد: به مدیریت رفاقتی اعتقاد دارم. همچنین باید خدمات خود را بهینه کنیم و کیفیت آن را افزایش دهیم؛ چرا که هر ماموریت معادل احیای یک جان است.

وی گفت: ۴٧ پایگاه ما کانکسی است و یک کار جهادی می طلبد. در مازندران تا یک ماه دیگر جشن پایان پایگاه کانکسی گرفته می شود. اورژانس تهران نیز از یک سو افتخار و از سوی دیگر باری روی دوش من است.

رییس اورژانس تهران اظهار کرد: از شنبه گروه بودجه بندی را شکل می دهیم و ان شاء الله با کارشناسی خوب کار را انجام می دهیم. در دفتر من همیشه باز است و اساسا همواره هم علاقه مند هستم که با یکدیگر صحبت کنیم.

صالح طبری اظهار کرد: از اورژانسی ها رفتاری را توقع دارم که شما از من توقع دارید. اگر روزی دیدید درجا زدیم من باید از آن جایگاه برداشته شوم تا مسئولیت آن دنیای من سنگین تر نشود. به نظر من این یک صندلی خدمت گذاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اورژانس رئیس اورژانس تهران مرکز اورژانس تهران بودجه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز

رئیس مرکز اورژانس استان تهران از برقراری بیش از ۶۴ هزار تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ تهران در یک هفته گذشته خبر داد.

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جزئیات ماموریت‌های اورژانس تهران در یک هفته گذشته، گفت: از تاریخ یکم تا هفتم اردیبهشت ماه در مجموع ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت در مرکز ارتباطات ۱۱۵ اورژانس استان تهران ثبت شده که در پی این مأموریت‌ها ۶۴۲۸ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۲۰ هزار و ۱۵۰ نفر نیز در محل از خدمات اورژانس استفاده کردند.

وی با بیان اینکه در طول یک هفته گذشته ۶۴ هزار و ۳۴۲ تماس با مرکز اورژانس تهران برقرار شده است، گفت:‌ متاسفانه در این میان این تماس‌ها ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز بوده است.

رئیس مرکز اورژانس استان تهران همچنین گفت: از مجموع مأموریت‌های ثبت شده در هفته گذشته، ۳۵۵۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲۱ هزار و ۹۹۴ مورد مربوط به حوادث غیرترافیکی بوده است. همچنین اورژانس هوایی نیز چهار سورتی پرواز داشت که در پی آن چهار نفر به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • برقراری ۶۴ هزار تماس با اورژانس تهران در هفته گذشته/ انجام ۴۲۴۲ تماس مزاحمت آمیز
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت