Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:36:09 GMT

چه کسانی باید دوز سوم سینوفارم را بزنند؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۴۴۳۲

چه کسانی باید دوز سوم سینوفارم را بزنند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، «گروه کارشناسی مشاوره راهبردی» (SAGE) درباره ایمن‌سازی در سازمان جهانی بهداشت برای افراد ۶۰ سال به بالا که با واکسن‌های سینوفارم و سینوواک چین واکسینه شده اند، تزریق سومین دوز واکسن را توصیه می‌کنند و می‌گویند ایده آل آن است که دوز سوم از همان واکسنی باشد که پیش از این به این افراد تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نیویورک تایمز، «گروه کارشناسی مشاوره راهبردی» (SAGE) درباره ایمن‌سازی در سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد افرادی که سیستم دفاعی آنها تضعیف شده است، در صورت واکسینه شدن با هر یک از واکسن های آسترازنکا، فایزر، مدرنا، جانسون اند جانسون، موسسه سرم هند، سینوفارم و سینوواک، باید دوز سوم را نیز دریافت کنند.

دکتر الخاندرو کراویوتو، رییس هیات مشورتی سازمان جهانی بهداشت گفت افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف "به دوز سوم به عنوان یک فرآیند آماده سازی اضافی نیاز دارند تا کاملاً محافظت شوند."

این گروه کارشناسی همچنین برای افراد 60 سال به بالا که با واکسن های سینوفارم و سینوواک چین واکسینه شده اند، تزریق سومین دوز واکسن را توصیه می کنند و می گویند ایده آل آن است که دوز سوم از همان واکسنی باشد که پیش از این به این افراد تزریق شده است.

پربیننده ترین طاعون به شهرهای مازندران و خراسان شمالی هم رسید افراد بالای ۶۰ سال که سینوفارم زده اند، دوز سوم را نیز بزنند نشانه های وجود لخته خون در بدن کاهش ۶۷ درصدی خطر مرگ کرونا با داروی آنتی‌ بادی آسترازنکا واکسن کرونا چه مدت در بدن شما باقی می‌ ماند؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چه زمانی باید کلسترول خون کودک را اندازه‌گیری کرد؟ (فیلم) خواص شگفت انگیز خرما برای درمان بیماری‌ها و سلامتی بدن (فیلم) علت خواب رفتن و گزگز پا‌ها (فیلم)

دیگر خبرها

  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • (ویدئو) چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ | چه کسانی نباید با جوراب بخوابند؟
  • کسانی که اعتمادبه‌نفس آن‌ها نمایشی است، این رفتارها را دارند
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • پایان یک دهه قتل و تجاوز توسط 11 مرد خشن | این افراد خشن چه کسانی هستند؟
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان