Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در رقابت‌های جهانی پیشکسوتان در کشور یونان شرکت می‌کنند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، علی اکبر جیرسرایی رئیس کمیته پیشکسوتان با تأیید این خبر گفت: رقابت‌های کشتی آزاد پیشکسوتان قهرمانی جهان روز‌های ۲۷ لغایت ۲۹ مهر و رقابت‌های کشتی فرنگی پیشکسوتان روز‌های ۳۰ مهر لغایت ۲ آبان ماه در شهر لوتارکی در نزدیکی آتن یونان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات در پنج گروه سنی و در هر گروه شش وزن برگزار می‌شود و ما در تیم آزاد با ۳۲ کشتی گیر و در تیم فرنگی با ۳۰ کشتی گیر در این مسابقات حضور خواهیم یافت.

رئیس کمیته پیشکسوتان کشتی تصریح کرد: بر اساس برنامه، تیم آزاد روز ۲۵ مهرماه و تیم فرنگی روز ۲۸ مهرماه راهی کشور یونان خواهند شد.

جیرسرایی در پایان با تسلیت به خانواده رحیم ابویی خاطرنشان کرد: ابویی یکی از پیشکسوتانی بود که همیشه همراه تیم ما در رقابت‌های جهانی بود و خدمات ارزنده‌ای داشت که جای وی امسال در این مسابقات خالی است.

بیشتر بخوانید: خط و نشان قهرمان آمریکایی المپیک برای ملی‌پوش کشتی ایران: بگویید زارع را بفرستند!

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون کشتی کشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون کشتی فدراسیون کشتی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • ورزشکار کیش در رتبه سوم مسابقات کشتی نونهالان کشور
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • مروری بر چند خبر ورزشی شانزدهم اردیبهشت استان قزوین
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور