Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در شش ماهه نخست امسال تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان از رشد ۸۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل حکایت دارد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، فروغ فاریابی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی گفت : در نیمه نخست سال جاری میزان تردد ناوگان باری از پایانه های مرزی استان در مجموع بالغ بر ۱۷۰ هزار دستگاه بوده که این مقدار در مقایسه با تردد افزون بر ۹۲ هزار دستگاه مدت مشابه سال قبل رشد ۸۵ درصدی را نشان میدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت : میزان ورود ناوگان باری به پایانه های مرزی استان تا پایان شهریور سال جاری نزدیک به ۸۷ هزار دستگاه و همچنین میزان خروج ناوگان باری از پایانه های مرزی استان نیز طبق آماردر همین مدت نزدیک به ۸۴ هزار دستگاه بوده است.

فاریابی گفت : بیشترین افزایش تردد ناوگان باری در شش ماهه اول سال جاری و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته متعلق به پایانه مرزی سرو با ۱۵۲ درصد افزایش تردد است درحالیکه طبق آمار در همین مدت تردد ناوگان باری از پایانه مرزی پلدشت با توجه به برخی مشکلات از جمله اخذ عوارض و مالیات بیشتر ، ۳۰ درصد کاهش را نشان می دهد.

وی افزود :  یکی از  اولویت های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی، افزایش سهم ناوگان در ترانزیت و حمل و نقل است که امید است در این راستا با بهبود شرایط شاهد رشد چشمگیری باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تردد راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل آذربایجان غربی راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی پایانه های مرزی تردد مرزی ناوگان باری از پایانه های مرزی استان تردد ناوگان باری از پایانه آذربایجان غربی هزار دستگاه سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری با اشاره به میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری با بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه از افزایش ۲۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدعباس حسینی، امروز_یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزانه بیش از ۱۵۰ تن گوشت مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام استان خریداری می‌شود، اظهار کرد: در راستای حمایت از مرغداران استان، گوشت مرغ مازاد مازندران بدون محدودیت و با قیمت ۸۴ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و ۸۶۴ تن گوشت مرغ منجمد خرید و در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شود تا در زمان کمبود برای کمک به تنظیم بازار عرضه شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تصریح کرد: میزان جوجه‌ریزی استان در فروردین سال‌جاری بیش از ۱۷ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه بود که ضمن ثبت رکورد جدید، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۸ درصد افزایش داشته است.

حسینی ادامه داد: با توجه به تأمین به موقع و موجودی کافی نهاده‌های مورد نیاز مرغداران در استان و همچنین کاهش قیمت جوجه یک روزه تا ۲۳ هزار تومان در روزهای اخیر، قطعاً شاهد افزایش تولید گوشت مرغ در دوره آتی در مازندران خواهیم بود.

کد خبر 748816

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • افزایش ۲۸ درصدی میزان جوجه‌ریزی در مازندران
  • انهدام ۳۴ باند حفاری و قاچاق اموال تاریخی در آذربایجان‌غربی
  • دمای زراعی آذربایجان غربی نسبت به بلند مدت ۲.۶ درجه سانتی گراد افزایش دارد
  • گرد و غبار آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی را فرا گرفت
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  •  کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان‌غربی
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲۶ درصدی بارش در اردستان نسبت به سال آبی جاری