Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@20:59:23 GMT

نیوکاسل علاقه مند به کوتینیو، زوله و ورنر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۷۴۶۷۲

باشگاه نیوکاسل با مالکان جدید خود، اهداف بزرگی را در نقل و انتقالات دنبال می کند

نیوکاسل اهداف مهمی را برای فصول نقل و انتقالات پیش رو دنبال می کند و نام بازیکنان مشهوری پیرامون این تیم مطرح می شود.

طرفداری | کریستین فالک، خبرنگار بیلد در خصوص اهداف نقل و انتقالاتی نیوکاسل برای تابستان آینده، گزارشی تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، رالف رانگنیک مدیر ورزشی آلمانی علاقه مند است تا مدیر ورزشی نیوکاسل شود و کار در لیگ برتر انگلیس، رویای بزرگ اوست. رانگنیک پیش تر برای مدیریت ورزشی تیم های منچستریونایتد، اورتون، تاتنهام و چلسی با آن ها در تماس بود اما حالا نیوکاسل برای استخدام این مدیر 62 ساله آلمانی وارد عمل شده است.

در راستای اهداف نقل و انتقالاتی، باشگاه نیوکاسل نسبت به جذب تیمو ورنر، نیکلاس زوله و فیلیپه کوتینیو علاقه مند است. مدیر برنامه های کنونی ورنر مهاجم آلمانی چلسی با فابین شر، مدافع نیوکاسل و تیم ملی سوئیس یکی است و نزدیکان باشگاه نیوکاسل از این طریق در خصوص ورنر پرس و جو کرده اند. آن ها همچنین نسبت به جذب نیکلاس زوله از بایرن مونیخ علاقه دارند چرا که تقویت دفاع از اولویت های آن هاست و قرارداد زوله در پایان فصل با بایرن مونیخ تمام می شود. از این رو احتمال انتقال رایگان او به نیوکاسل وجود دارد. احتمال انتقال فیلیپه کوتینیو، هافبک برزیلی بارسلونا که اوضاع خوبی در این تیم ندارد نیز به طور جدی به نیوکاسل وجود دارد و این مسئله جدا مورد بحث قرار گرفته است. با تمام این ها شایعات پیرامون انتقال بازیکنی چون ارلینگ هالند به نیوکاسل حقیقت ندارد و آن ها نمی خواهند فعلا چنین هزینه هایی انجام دهند.

با وجود گزارش کریستین فالک، متئو مورتو مدعی شده باشگاه بارسلونا از علاقه نیوکاسل به کوتینیو هیچ خبری ندارد و تماسی در این خصوص حاصل نشده است، لذا فعلا اخبار انتقال کوتینیو به نیوکاسل جدی نیست. 

اخبار داغ 

دعوای زشت سارا و نیکا با هم در لایو زنده ! + فیلم خجالت آور برترین های قرن با عباس رضوی: علی دایی را به دهه پنجاه میبرم تا تیمم کامل شود وقتی داور در عرض 2 ثانیه تصمیم خود را تغییر می دهد؛ اوج جذابیت در دقایق پایانی تقابل امارات و عراق / فیلم استوری عجیب سامان قدوس پس از تساوی ایران برابر کره جنوبی کریستیانو رونالدو و 115 گل ملی؛ چه وقت، چگونه و در چه شرایطی؟ چه تعداد از گل های ملی کریستیانو رونالدو و لیونل مسی پنالتی بوده است؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است

به گزارش خبرنگار مهر، علی چگنی روز دوشنبه در آیین افتتاحیه اجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا، ضمن خوش‌آمد گویی به نمایندگان عضو ACD، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران در نظر داریم با همکاری همه جانبه بتوانیم اهداف خود را پیش ببریم و به نتیجه برسیم، اکنون در زمانی هستیم که پیش‌بردن اهداف اقتصادی به تنهایی نتیجه ندارد، همکاری همه جهان را نیاز داریم، همچنین برای رشد اقتصادی، برقراری رفاه و صلح نیاز است تا همکاری‌های همه جانبه شامل همکاری‌های بین‌المللی از طریق افراد ذی‌صلاح انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه در چنین مجامعی که اغلب اعضای ACD حضور دارند، پتانسیل های بسیار زیادی وجود دارد، افزود: در این مجمع می‌توان همه جانبه کار کنیم، هرکشوری توانایی‌های خاص خودش را دارد، امیدوارم این اجلاس به الگوهای ممکن ببین بخش‌های خصوص و دولتی تبدیل شود.

مدیرکل دیپلماسی اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: وزارت امور خارجه آماده است تا از طریق پشتیبانی‌های دولتی و کشورهای عضو، خودش را به اهداف اقتصاد جهانی نزدیک کند، البته این رشد و پیشرفت سریع نیست و از طریق همکاری به وجود می‌آید، باید بدانیم کشورهای دیگر چه کمک‌هایی می‌توانند انجام دهند.

وی اضافه کرد: جلسات اجلاس بسیار مهم هستند و می‌توانند نقش مهمی در ارتقای ارتباطات ایفا کنند. کشورهای عضوACD را به نهایت همکاری دعوت می‌کنیم، حضور آنها در این مجمع نشان داد که می‌توانیم همکاری‌های فعالانه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر،مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند. ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد. در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشورهای بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

کد خبر 6092258

دیگر خبرها

  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • نتانیاهو: «با یا بدون توافق» به رفح حمله می‌کنیم
  • واکسیناسیون ۴۵۵ هزار طیور بومی در قزوین
  • رشد اقتصادی در گرو صلح جهانی است
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان