Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی از بهره برداری از ۱۰۰۰ واحد خانه سازمانی در نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدعلی نوری نژاد در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی ناجا که امروز در مقر مرکزی مرزبانی ناجا برگزار شد، گفت: امروز ۱۶۴ پروژه عمرانی نیروی انتظامی در سراسر کشور و مرتبط با تمامی پلیس‌ها از جمله مرزبانی، پیشگیری، راهور و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. افتتاح شد که در میان آنها پاسگاه پلیس، منازل مسکونی و ... نیز قرار دارد.

وی با بیان اینکه ۶۲ پروژه نیز شروع به احداث شده است، گفت: ما تاکید داریم که تا وقتی منابع قطعی برای پروژه‌ها تعیین نشده آن را اعلام نکنیم. در همین راستا نیز برای ۶۲ پروژه منابع مالی را تامین کرده و فرآیند احداث آنها نیز امروز آغاز شد.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره اولویت منازل سازمانی برای نیروهای پلیس گفت: در طول یکسال گذشته ساخت اماکن تخصصی و مسکونی جزو اولویت‌های ناجا قرار داشته و علاوه بر آن مسئله نوسازی این اماکن را نیز در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه در نتیجه اقدامات انجام شده طی یکسال گذشته ۱۰۰۰ خانه سازمانی ساخته شده و به بهره برداری رسیده است که گرچه در این زمینه عقب ماندگی‌هایی داریم اما ساخت ۱۰۰۰ خانه در یکسال قابل قبول است و ما امیدواریم با تامین منابع بیشتر در سال‌های آینده این تعداد را افزایش دهیم.

وی در ادامه به افتتاح نمایشگاه و موزه دائمی مرزبانی نیز اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه نمادی از ساختار ماموریت‌ها و از خود گذشتگی مرزبانان است.

نوری نژاد با بیان اینکه مرزبانی نماد حاکمیت جمهوری اسلامی است، گفت: در مرز حساسیت‌های زیادی وجود دارد، به همین دلیل است که هر مسئله‌ای در مرز یک موضوع ملی است و باید تمام جوانب مربوط به آن سنجیده شود.

وی به برخی از شیطنت‌های دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: در جاهایی که دشمنان از قدیم الایام اختلافاتی را بر جای گذاشتند بعضا مشکلاتی ایجاد می‌کنند که باید با استفاده از مرزبانی، اصالت، سندیت و وابستگی ایران به این نقاط را به خوبی نشان داد.

معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: جزایر سه گانه خلیج فارس از قدیم متعلق به ایران بوده و باید نشانی از آن در این نمایشگاه نیز دیده شود تا وقتی که نمایندگان کشورهای خارجی از این محل بازدید می‌کنند بدانند که استناد ما در این خصوص یک استناد حقوقی و بر پایه قانونی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هفته ناجا مرزباني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد گفت: از ابتدای امسال با اتمام بهره برداری آزمایشی از این تصفیه خانه آب ، بهره برداری عملیاتی از آن شروع شده است. 
 
او افزود: ظرفیت کلی این تصفیه خانه ۲۱ هزار متر مکعب در شبانه روز است که در حال حاضر امکان تصفیه ۱۴ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه روز فراهم شده است. 
 
مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد با بیان اینکه توسعه شبکه و ساخت تصفیه خانه شهر میبد و بهره برداری از آن بر عهده شرکت پترو فرایند کرخه به عنوان سرمایه گذار خصوصی است، ادامه داد: با بازچرخانی پساب تصفیه شده و استفاده آن در بخش‌هایی از قبیل صنعت می‌توان میزان برداشت آب از سفره‌های زیرزمینی را کاهش داد. 
 
شایان ذکر است در شهر میبد بیش از ۲۵۰ کیلومتر شبکه جمع آوری و خطوط انتقال فاضلاب اجرا و بیش از هشت هزار انشعاب فاضلاب نصب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود