Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» امروز چهارشنبه در دومین نشست کاری خود با ژنرال «ندیم رضا» رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار هیات‌های بلندپایه نظامی ایران و پاکستان، «سید محمدعلی حسینی» سفیر کشورمان در پاکستان و سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار باقری و ژنرال ندیم رضا طیف گسترده‌ای از مناسبات دوجانبه ایران و پاکستان در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، نظامی، مرزی، تحولات منطقه‌ای از جمله اوضاع افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طرفین بر تمایل و عزم جدی یکدیگر برای تحکیم این مناسبات و گسترش همکاری‌های دوجانبه میان نیروهای مسلح ایران و پاکستان تاکید کردند.

همچنین، اعضای هیات بلندپایه نظامی ایران به ریاست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش این کشور دیدار کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان همچنین به وجود دیدگاه های مشترک دو کشور در رابطه با مسایل منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات منطقه‌ای اشاره کردند.

سردار باقری و هیات همراه امروز روز پرکاری را در پایتخت پاکسـتان خواهند داشت و در ادامه عصر امروز به دیدار «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان خواهند رفت.

برچسب‌ها محمد باقری کنترل مرزی ارتش پاکستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد باقری کنترل مرزی ارتش پاکستان محمد باقری کنترل مرزی ارتش پاکستان ارتش پاکستان نظامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۴۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین

به گزارش قدس آنلاین، هان ژنگ معاون رئیس جمهور چین با دیانا موندینو وزیر امور خارجه و تجارت بین المللی آرژانتین در پکن دیدار کرد.

هان در این دیدار که دیروز صورت گرفت، با بیان اینکه امسال دهمین سالگرد آغاز مشارکت راهبردی جامع بین دو کشور است، خاطرنشان کرد: توسعه روابط دوجانبه در خدمت منافع بلندمدت دو کشور و برآورده کننده انتظارات دو ملت است.

وی گفت: چین آماده ادامه همکاری با آرژانتین در چارچوب درک و حمایت از یکدیگر است، دو کشور شرکای همکار در توسعه و خواهان افزایش مستمر اعتماد متقابل سیاسی و تلاش برای همکاری عملی پایدار و بلندمدت و ارائه منافع برای دو ملت هستند.

موندینو نیز گفت: آرژانتین قاطعانه به سیاست چین واحد پایبند بوده و امیدوار است به طور مداوم همکاری‌های دوجانبه و چندجانبه با چین را تحکیم کرده و گسترش دهد.

وی افزود: این وزارتخانه از شرکت های چینی بیشتری برای سرمایه‌گذاری و توسعه در آرژانتین استقبال می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • گسترش سرمایه‌گذاری چین در آرژانتین
  • بیانیه مهم ارتش یمن درباره عملیات نظامی امروز تا دقایق دیگر
  • توافق مهم ضد تروریستی ایران و پاکستان چه بود؟ | محل استقرار افسران رابط نظامی مشخص شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • توسعه گردشگری ایران و عمان باعث تقویت روابط اجتماعی می‌شود
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور