Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،جعفر بندی شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از عملیات اجرایی فاز دوم و سوم پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر با بیان اینکه چندین سال از آغاز عملیات اجرایی این پروژه می‌گذرد و با عنایت به شروع بکار مجدد پروژه در سال‌های اخیر به ادامه روند اجرایی این پروژه تأکید و بر تعجیل در اتمام آن با بکارگیری حداکثر ظرفیت و تسریع در عملیات اجرایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین خواستار همکاری شهرداری باقر شهر و شهروندان در حال تردد از این محور با نیرو‌های اجرایی این پروژه شد تا با رعایت نظم ترافیکی شاهد بهره برداری حداکثری از ظرفیت این پروژه باشیم.

شربیانی افزود: امیدواریم با پیگیری شهرداری منطقه ۱۹ و شهرداری باقرشهر مشکل معارضین پروژه هرچه زودتر مرتفع شود.

در این بازدید عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز گفت: در حال حاضر هسته مرکزی این تقاطع به پیشرفت ۹۵ درصدی رسیده و تلاش خواهد شد تا مسیر‌های تندروی جاده قدیم قم، دوربرگردان‌های شمال به شمال و جنوب به جنوب و نیز زیرگذر تقاطع غیرهمسطح سه راه باقرشهر که تردد‌های شرق به غرب و غرب به شرق در محل تقاطع را امکان پذیر ساخته است، ظرف یک ماه آینده تکمیل و آماده بهره برداری شود.

این مسئول خواستار تسریع عملیات اجرایی تقاطع سه راه باقرشهر در قالب ۳ شیفت کاری شد و اظهار کرد: ضرورت اتصال تقاطع به معابر مرتبط و تکمیل مسیر‌های دسترسی پیش بینی شده در پوسته طرح باید در فرآیند تکمیل پروژه مدنظر قرار گیرد تا به این ترتیب تسهیلات ترافیکی بزرگراهی و محلی بصورت توامان تحویل شهروندان شود.

در این بازدید، علی توکلی شهردار منطقه نیز به ارائه توضیحاتی درخصوص روند اجرایی پروژه تقاطع سه راه باقر شهر و اقدامات صورت گرفته برای تسریع در بازگشایی آن پرداخت.

به گفته او در سال ۹۷ این پروژه با پیگیری شهرداری منطقه ۱۹ پس از سال‌ها توقف آغاز به کار کرد و فاز یک آن اواخر سال ۹۷ با حضور شهردار وقت تهران افتتاح شد.

فاز دوم این پروژه نیز سال ۹۷ به طول ۲۷۰ متر در مسیر جنوب به غرب تقاطع افتتاح و طی سال ۹۸ نیز برای کاهش ترافیک این محدوده، ورودی باب الحوائج احداث شد. توکلی ادامه داد: در سال ۹۹ روگذر جنوب به شمال باقر شهر به اتمام رسید و جهت رفع ترافیکی، دوربرگردان مسیر شرق به شرق علامه عسگری احداث شد که در این پروژه بیش از ۱۵۳ درخت رفع معارض و بطول ۴۰۰ متر بزرگراه علامه عسگری در هر دولاین تعریف شد.

توکلی با اشاره به معارضات موجود در این پروژه و توافقات انجام گرفته برای رفع آن‌ها اعلام کرد: در همین راستا نزدیک به ۴۰۰ مترمربع از مغازه‌های معارض (شامل عرصه و اعیانات) توسط شهرداری این منطقه تملک شده و سه باب مغازه دیگر نیز در مرحله تملک هستند.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاز دوم این پروژه در آستانه بهره برداری قرار گرفته است و عملیات اجرایی فاز سوم آن نیز پس از تأمین اعتبار مورد نیاز آغاز خواهد شد.

اجرای آسفالت، نهر و کانیوتک جدول و رفیوژ وسط از جمله اقدامات عمرانی اجرا شده در فاز دوم این پروژه هستند.

بیشتربخوانید

کمربند غربی باقرشهر افتتاح شد/ تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر ری با اعتبار 130 میلیارد تومانی مرکز جدید شماره‌گذاری و تعویض پلاک در باقرشهر راه اندازی شد ایستگاه‌های مترو شاهد-باقرشهر و خط فرودگاه امام خمینی(ره) پذیرش مسافر ندارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باقرشهر پروژه های عمرانی عملیات اجرایی سه راه باقر باقر شهر فاز دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ‌ها طی می‌کند.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان به‌عنوان یکی از مناطق پراستعداد و با ظرفیت بالا در نصف‌جهان است که ظرفیت توسعه بسیار زیادی در خود نهفته دارد و یکی از اهداف مدیریت شهری در این منطقه در راستای جذب مشارکت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های مردمی است که در سال‌های اخیر با جدیت در حال پیگیری است.

وی افزود: عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر به مساحت ۱۲ هزار متر مربع در حال اجراست و مراحل پایانی خود را با تکمیل رمپ ها طی می‌کند.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به ضخامت هشت سانتی‌متری کف‌سازی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر با استفاده از بتن الیافی، ادامه داد: این اقدام در راستای افزایش مقاومت بیشتر این بنا انجام شده است.

نظری‌پور با توجه به رونق ساخت و ساز پروژه‌های مشارکتی در منطقه ۱۵ تاکید کرد: این پروژه مشارکتی که در قالب یک مجتمع تجاری و پارکینگ در خیابان اباذر و در مجاورت عمارت تاریخی خان و مسجد گلزار خوراسگان (مصلی نمازجمعه) احداث شده است، با دارا بودن بیش از ۴۰۰ مکان پارک خودرو، می‌تواند پس از بهره برداری یکی از مهم‌ترین مشکلات این خیابان یعنی ترافیک و ازدحام بیش از اندازه خیابان اباذر خوراسگان را رفع کند.

وی با بیان اینکه پروژه خورشید شهر در زمینی به وسعت چهار هزار مترمربع و زیربنای ۲۲ هزار مترمربع مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کند، تصریح کرد: همکف این پروژه به صورت تجاری و یک مبلمان شهری بزرگ به مساحت حدود یک‌هزار مترمربع احداث شده است، تصریح کرد: کل مجموعه تجاری شامل شش طبقه است که سه طبقه آن شامل ۱۹۳ واحد تجاری بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال تلاش برای تکمیل آن هستیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: امیدواریم با تکمیل این پروژه و اجرای پروژه‌هایی از این قبیل بتوانیم توسعه شهر در منطقه ۱۵ و شرق کلان‌شهر اصفهان را بیش از پیش سرعت و رونق بخشیم.

کد خبر 749957

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص عملیات «خیبر» در باقرشهر تشییع شد
  • روان سازی ترافیک تبریز با تقاطع های غیر همسطح
  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • انجام ۳۵۰ هزار مترمکعب کوه‌بُری در تقاطع مدافعان سلامت قم