Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل سقوط، حذف و محو تیم‌های بزرگ و نامداری چون شهرداری یاسوج، زاگرس و نفت و گاز گچساران از لیگ‌های معتبر فوتبال کشور روزهای بدی را سپری می‌کند اما در کنار آن داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد همچنان زنده و پویا به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های سرآمد داوری فوتبال ایران محسوب می‌شود اکنون وضعیت داوری فوتبال استان به گونه‌ای است که دوره طلایی خود را سپری می‌کند از یک سو خداداد افشاریان رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بر مسند ریاست کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران نشسته و کلید دار داوری فوتبال کشور است.

از سوی دیگر داوران استان در لیگ های معتبر فوتبال کشور حضور داشته و در فصل جاری لیگ برتر و لیگ‌های پایین‌تر قضاوت خواهد کرد.

امسال علاوه بر خداداد افشاریان در راس کمیته داوران فوتبال ایران، ۳ داور و کمک داور استان نیز در لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهند داشت.

روح الله شریفی به عنوان داور ملی و محمد راهی و حمیدرضا افشون دو کمک داور ملی در لیگ برتر قضاوت خواهند کرد.

علاوه بر این؛ داوران دیگر استان در لیگ دسته اول و دوم فوتبال حضور خواهند داشت و در کنار آنها نوذر رودنیل یکی از کارشناسان برجسته داوری فوتبال ایران در رسانه‌ها و مطبوعات به نقد داوری‌ها خواهد پرداخت.

اما در کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال ایران که همه داوران و کمک داوران شناخته شده کشور حضور داشتند و برخی از نامداران داوری فوتبال در تست‌های پیش از نمره قبولی نگرفتند سه داور استان موفق شدند که به راحتی و بدون دردسر تست‌ها را پشت سر بگذارند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر فوتبال کشور باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال کهگیلویه و بویراحمد داوران کهگیلویه و بویراحمد داوری فوتبال فوتبال ایران فوتبال کشور لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۷۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان گفت: جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در سفری دو روزه با هدف بازدید از توانمندی ها و پایگاههای اورژانس استان و بررسی مسائل و مشکلات و برنامه های آتی این مرکز به این استان سفر خواهد کرد. محمدامین نیکویی نژاد، افزود: دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران به منظور راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از پروژه ساختمان ستاد مرکزی و همچنین نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، کنفرانس خبری و مطبوعاتی با رسانه ها، دیدار با پرسنل و کارشناسان اورژانس استان، برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان از دیگر برنامه‌های این سفر دو روزه است.
گفتنی است در این سفر دو روزه محمد سرور، معاون فنی و عملیات اورژانس کشور، رئیس‌سازمان اورژانس کشور  را همراهی می کند.

دیگر خبرها

  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • سفر رئیس سازمان اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد